Epäonnistuneet pistokset ja muita kauhutarinoita

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Epäonnistuneet pistokset ja muita kauhutarinoita

ViestiKirjoittaja Arpa » 20.6.2011 14:08:38

Junkie kirjoitti:Suomi, vuosi 2001, kevät. Yksi Subudiileri, korvaushoidossa, jolla oli tapana liimata se subu purkalla kitalakeen ja näin salakuljettaa kotiin ja jopa myydä joillekin, joille kelpasi mm. herpes virusten saastuttama puoliksi liuennut bakteerien läpitunkema subunnökäre, antoi itselleen syntymäpäivälahjan. 10 dormicumia, 10 tenoxia ja 8 mg subu 10 ml ruutassa. Pitkällä paksulla neulalla koko suodattamaton mössö menikin käsivarressa vahingossa, kuten hän sanoi: "väärään suuntaan", eli valtimoon. Tulos oli, että ranteesta sormiin käsi muuttui mustaksi ja tunnottomaksi. Tyyppi demonstroi minulle, kuinka tunto oli lähtenyt hakkaamalla velttoa kättään kallioon ja naraen, ettei satu yhtään. En ollut sen jälkeen kyseisen "Darwin Awards" kandidaatin kanssa missään tekemisissä, mutta olen melko varma, että amputaatiollahan siitä selvisi. (Jos edes selvisi)

Kuules Junkie!

Taidat puhua paskaa. Sellaista henkilöä ei ole edes olemassa, joka pystyisi pistämään tuon litkun valtimoon. Kipu on niin valtava jo yhden 1 ml jälkeen, että se jää varmasti vetämättä loppuun.

Minä kun pistin tuota fentanyylilitkua käteeni suurinpiirtein siihen paikkaan mihin kanyyli laitetaan, niin olin aika ihmeissäni kun sain sormeeni kaksi pientä paisetta :? . Mahtokohan mulla liemi mennä väärään suuntaan? Samaa paikka olen käyttänyt usein Sterifilt-suodatetun subun pistämiseen suoneen.

Arpa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kusipää » 20.6.2011 22:15:53

no, kiitos, ehkäpä tämäki nosti vielä piikkikammoani :) eli on se oikeesti ihan hyvä työ minust. muuten off topic frendi ei oo rännittäny enää monee vuotee, must kiva =) ja viel: Harm Reduction eli haittojen vähentäminen , <-paitsi etten kyl oo itekää viel lukenu kaikkea
kusipää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 22.6.2011 11:05:02

Arpa kirjoitti:Positiivisia kokemuksia huumeista!

Jos minulla olisi valittavana panot [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin moderaattori] Varmasti monen taviksen suurin nautinto on orgasmi :lol: Tuo kokemus jää helposti taka-alalle, kun käytät oikeita huumeita…

Arpa

mulle seksi ja orgasmi on enemmänkin henkinen nautinto, huumeisiin liittyy harvemmin mitään voimakkaita tunteita, varmaan ois eri asia jos ois sinkku, mutta kyllähän se mielihyvä on aika mahtava huumeissa. ite en vaan vertaisi orgasmia huumeisiin.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 22.6.2011 11:10:59

itse aiheeseen itellä on jääny käden kellastumiseen ja kipeään taipeeseen, tosin todella harvoin sitä tööttäilee..
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 22.6.2011 12:41:27

Arvoisa Arpa, minua on itsekin epäilyttänyt tuon tyypin kertomus noista määristä (Tenox x 10, Dormicum x 10 ja subu). Itse en ollut onneksi todistamassa tuota sähläystä, mutta näin tuloksen, sen tunnottoman mustan käden, eli ainakin jotakin tuo tyyppi onnistui rätkäisemään valtimoon, koska juuri ranteen alapuoli meni mustaksi. Tarkemmin kun ajattelee, tuntuu aika mahdottomalta, että pystyisi 10 ml ruutallisen tavaraa työntämään valtimoon juuri sen kivun vuoksi, vaikka olisi millainen puudutus päällä, jota tuollaisesta kermanpaksuisesta mössöstä väkisinkin tulee.

Pyydän anteeksi, etten maininnut, että en ollut todistamassa tapausta, vaan näin ainoastaan lopputuloksen ja monethan, etenkin iv-väki liioittelevat vetojaan. Saattoihan tuo olla 2 milliselläkin ruutalla suodattamattomana nopeasti sisään rätkäisty, esim vaikka dormari, tenox ja puolikas subu, sekin riittäisi (ja varmasti jopa vähempi) tukkimaan verenkierron kädestä, jos valtimoon osuu. Sen ainakin tuosta tyypistä olin havainnut, että suodatus jäi enimmäkseen väliin.

Enkä muuten muista, sanoiko kyseinen tyyppi vetäneensä siitä 10 ml ruutasta, josta hän puhui, puoli milliä vai kaiken.

Olen huomannut, että olet oikea moderaattorien suosikki, juuri objektiivisuutesi johdosta. Itse laitoin tähän ikävämpiä juttuja juuri sen takia, että edes joku tajuaisi, ettei sitä iv touhua kannata edes ajatella aloittaa, mutta tuo sormesi veti kyllä täydet pisteet. Tuo kuva todella puhui. Tovottavasti saat sen kätesi vielä priimakuntoon.
Kun vasara naulaa niin linnut laulaa saa, Kun vasara naulaa niin linnut laulaa taas. Pysy hengis vain jos voit, laulu seirenien soi. ja tää menee niille jotka on kuoleet pois.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 24.6.2011 22:26:16

Tere!

Sormeni oli jo aika hyvässä kunnossa, eli mätä oli poissa ja ihonsiirtoa vaan odoteltiin. Nyt näyttää siltä, että kun olen joutunut odottelemaan ihonsiirtoa pari viikkoa haava on alkanut uudelleen mätänemään. Voi vittu! Kefalex antibiotti ei enään tehoa tähän haavaan. Sain 20 vrk kuurin Kefalexia. Saas nähdä mitä käy, kun menen seuraavaksi lekuriin. Todetaan, että ihonsiirtoa ei voi nyt tehdä, ennen kuin haava lopettaa mätimisen. Edessä on siis uusi bakteeriviljely ja sen jälkeen uusi antibiotti :( . Menetänköhän minä tämän yhden sormeni :?:

Arpa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 25.6.2011 12:49:00

Pidetään peukut pystyssä sormen puolesta.
Kun vasara naulaa niin linnut laulaa saa, Kun vasara naulaa niin linnut laulaa taas. Pysy hengis vain jos voit, laulu seirenien soi. ja tää menee niille jotka on kuoleet pois.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Optimus-C- » 25.6.2011 16:41:48

Mulla ei ole ollut kuin parit horkat.

Aika karua katsottavaa noiden joidenkin entisten veturifrendien kohdalla kun tökkivät vetojaan aina noin puolituntia itseään sormiin ja käsiin löytääksen sen suonen(samaan tapaan miten arpa ilmeisesti duunaili niiden kohtalokkaiden fentis vetojen yhteydessä) - lopuksi yleensä ihan täydellä raivolla. Jos ei kys. prosessista huolimatta löytynyt, niin sitten lopulta "miehekkäästi" kulliin, huoh. :roll:
Yhdellä "frendillä" oli kädet aina niin turvoksissa, että ei edes rystyset erottuneet.

Karuin mitä näin oli tapaus, kun frendin mukana himaan tuli joku liivisankari. Noh, tämä alkoi hakkaamaan kaulan suoniin. Tätä kesti ~45min. Veri kyllä lensi, mutta lopputulos oli se, että hän ei saanut "perille" mitään. Mahtaakohan kaverilla kiertää enää edes veri putkissa? Epäilen.

Noihin ihmiskohtaloihin, mistä mm. Junkie on kirjoitellut, en mene, mutta aika kovia olet kyllä nähnyt ja kokenut.

PS. Täytyy antaa Junkie sulle kyllä tooooosi ISOT respectit, kun olet nostanut itsesi noin tyylikkäästi helvetillisestä montusta ylös! Oot pirun sitkeä sissi! Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, että menetät henkesi ihan hetkenä minä hyvänsä. Lisäksi et tunnut ihan tyhmimmästä päästä tästäkään porukasta olevan. Keep up the good Work!
Kuva
Optimus-C-
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 25.6.2011 17:27:22

Tere!

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
Arpa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irvikissa » 30.6.2011 19:25:52

Voi Arpa sitä sun sormeasi, pidäthän jatkossakin siitä täällä meitä ajan tasalla, olemme hengessä mukana!

Mutta, nyt on sitten täälläkin taas pistoskatastrofi, ei itselläni kylläkään vaan avopuolisolla. Hän huomasi tuossa pari viikkoa sitten, että hänen toisen taipeensa yläpuolelle on kertynyt valtava paise. Puhkaisi sen ja tottakai se sitten meni ja tulehtui, mies on kuumeillut siitä asti ja paise oli nyrkkini kokoinen pahimmillaan. Veti Kefexin -kuurin siihen ja nyt alkaa näyttämään paremmalta, valuu kudosnestettä kuin kraana ja iho kesii, mutta turvotus alkaa laskemaan eli ilmeisesti on paranemaan päin. Onneksi ei ole vielä alkanut mätimään. Ja jos alkaa, kiikutan ukon päivystykseen sukkana, halusi tai ei.

Ja asiasta toiseen, olen oikeasti superiloinen, jos yksi ainoakin ihminen tajuaa nämä luettuaan jatkossakin pysyä piikeistä kaukana ja jatkaa nokittamista tms. jos pakko on käyttää. :roll:

(En suosittele kyllä sitä nokittamistakaan, tuhoa voi silläkin saada nenässään ja limakalvoillaan aikaiseksi enkä kyllä suosittele kenellekkään myöskään päihteidenkäyttöä noin ylipäätään missään muodossa enkä millään tavalla! Itsekin aloitin ensin satunnaisen viihdekäytön aikoinaan nokittamisella ja pommittamisella (subu/pirstakka) ja hyvin nopeasti kavereiden innostamana aloin painamaan suoneen, koska saihan siitä silloin enemmän irti ja rahoilleen vastinetta. Se pysyi jonkin aikaa kerta viikossa -luontoisena mutta pikkuhiljaa lipsui päivittäiseksi ja nyt on vuositolkulla sitten iv -käyttöä takana ja sinne sujahtaa sitten kaikki subusta jyviin.)
Oh shoot you down, bang bang
irvikissa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 1.7.2011 01:53:51

irvikissa kirjoitti:Itse painoin joskus jalkapöytään sekapäissäni ja koko jalka turposi ja mustui kuin ilmapallo, ilmeisesti suoni ratkesi. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun uskalsin siihen edes yrittää. Kamalalta tuntuu myös ranteessa, jos neula osuu luuhun :shock:

:shock: Ei kai sitä neulaa nyt luuhun asti kannata työntää?? Varmasti tuntuu kamalalta! Jalkapöydän, ja monien muidenkin kohtien suonet tottuu kyllä rätkimiseen, vaikka ne eka vähän kettulisikin. Mut ei niitä siihen tietenkään kannata totuttaa...

Mä oon (toistaseksi) säilynyt horkkia pahemmilta jutuilta, vittumaisinta on itse piikkikoukku. Ei siinä ole edes mitään helvetin ideaa, koko rätkiminen ei edes tunnu missään, koska en varsinaisesti vedä mitään. Enää. Muuta mun lääkkeitäni. Pakko vaan silti rännätä vähitään muutaman kerran päivässä. Eniten pelottaa se et saattaako siitä seurata jotain joskua vuosikausien päästä, jos joskus itse rännäämisen onnistuisin vaikka lopettamaankin?
"There's a special place in hell for women who don't help each other"
- Madeleine Albright -
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 1.7.2011 05:31:10

Kuinka pitkään jengillä on horkat yleensä kestäneet? Riippuu tietenkin kuinka pahalaatunen se sattuu olemaan, mutta mulla on yleensä oireet lähteny ehdottomasti alle tuntiin. Perushorkat on sellanen 30-40min juttu ja sitten on jo helpottanut...

Nyt kuitenkin sitten pamahti sellaset horkat, et kelasin jo sairaalaan lähtemistä. Kesti sellaset 3 päivää, vähän ylikin. Siis ttäh?? Onko kellään kestäny horkat noin kauan? Ja tämä totta kai tapahtui Rovaniemeltä 80 km pohjoiseen, paikassa jossa ei ole muuta kuin koski ja hyttysiä. Ja vanhemmat. Painajainen come true :shock:

Sieltä poispääsy kesti ikuisuuden ja koska vanhemmat ei tiedä mun hommista mitään, niin näyttelin nuhaista (joka oli tosi vaikeeta) niin kauan, et hyppäsin ekaan bussiin kotikaupunkiin, et jumaliste jos tää ei lopu niin sairaalaan se on pakko... Sit loppu pikkuhiljaa reilu 3pv:n päästä. Vieläkin pää vähän kipeä. Pisimmät horkat evör.

Kiva juhannus :x Onko muilla kestäny horkat noin pitkää tai viel pidempään?
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 1.7.2011 06:34:25

josuks hakkasiin tylpil värkeil ku ei ollu varaa ostaa uusii ni tuntu pistokohta vaan ritisevän sillee et varmaan menee joku paskaks..aika kahjoo menoo ku yksien vetojen takii vaarantaa terveyttä sillee et voi mennä joku paikka paskaks..sama juttu ku hankki c hepatiitin ku ei ollu varma kummil värkeil on ite lyöny..
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irvikissa » 1.7.2011 10:21:58

Hailiouquel kyselit horkista, omalla kohdallani pisin on jatkunut illasta aamuyöhön, yleensä kuitenkin n. 1 h riittää. Pisimmässä tosiaan koko yön kramppasin ja tärisin ja luulin, että nyt lähtee henki. Omalla kohdallani horkka on oikeasti henkisestikin raskas tila, alkaa kuolemanpelko hiipimään sisuksiin. Toisinaan horkka on ollut niin kivulias, että on meinannut taju lähteä, kun niskaa ja päätä on särkenyt niin että on sumentunut silmissä. Se on kamala tila, toki horkkiakin on eri asteisia, joskus olen selvinnyt kymmenen minutin kauheala palelulla ja pienellä tärinällä.

Suosittelen lämpimästi horkkien varalta pitämään kotona Panadol Pore -poretablettikipulääkkeitä sekä vitamiiniporetabletteja. Ne kun kietaisee naamaan kun huomaa horkan varoittelevan tulostaan niin parhaassa tapauksessa se jättää tulematta tai tulee ainakin lievempänä. Siripirit tms. fruktoositabletit olen myös todennut hyviksi horkan helpottajiksi. Nämä ohjeet on siis alunperin lääkäriltä peräisin ja omalla kohdalla todettu hyviksi. :)

Onko teillä lisää kikkoja horkan varalle?

Noin pitkä kun sulla Hailioquel kuulostaa jo aika hurjalta :shock: Ja vaaralliselta. Onneksi on kuitenkin sulla jo ohi.
Oh shoot you down, bang bang
irvikissa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 2.7.2011 06:42:13

Irvikissa: Mies kävi labrassa mittauttamassa ittensä (saatiin ns. samat horkat, kummallakin kesti se 3 pv). Vielä viidentenä päivänä oli miehen cpr ollut 15, ja labrassa olivat tulleet sanomaan, että todella hullun viruksen olet käynyt läpi... (ei tienneet et horkat pistämisestä), arvelivat että cpr on käyny ainaki siellä 120-140... mulla varmaan aikalailla samat on ollu, sairastettiin rinnakkain aivan yhtä kipeenä kummatkin :o En käsitä, et 3pv? Se pääkipu on jotain todella kamalaa. Pronaxeja pitäis olla just horkkia varten.

Sillon tällön on tullut saatua kerätyksi "horkkalaatikko" eli tonnisia panadoleja, buranoita, vitskui yms.. :) Suola- ja sokeriliuos kuulema kans auttais, kun vaan sit myöhemmin paljon vettä päälle tms.. Ja uudet vedot tosiaan tuntuu aika usein auttavan, se on jotenki kumma. En ymmärrä :?: Mutta noilla tulehduskipulääkkeillä kyllä yleensä horkat kestää.

Toi 3pv horkka oli jo sellanen, että mietin sairaalaa. Olis pitänyt mennä, mutta neljäntenä päivänä ei enää kuumetta niin jäi sit menemättä. Verenmyrkytys pahimmillaan on niin kuumottava :£ En tiedä voiko pahistakin horkista jäädä jotain "jälkiä".
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna