Vittumaista tänään?

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.1.2013 12:33:17

Krapula. Ei paha sellainen, mutta kun piti juoda pari päivää sen vuoksi, että teki niin pirusti mieli hitaita. Olin jo lähtemässä hakemaan, mutta päätin sitten, että alkoholi olisi parempi vaihtoehto :roll: . No, kyllähän se känni opparihimot hetkeksi lopetti, mutta lieneekö se nyt aivan paras tapa hoitaa päihdemielitekojaan ottamalla toista päihdettä, joka on, ainakin tavallaan, vielä tuhoisampaa mulle :? . Opparimieliteot kyllä sitten palasivat takaisin, mutta sinnitellään jälleen kerran.

Lisäksi selkä on hieman kipeä, ummetus vaivaa ja mä jäin yksinäni tänne potemaan, kun mieheni joutui taas lähtemään reissuun :( . Tylsää.

Joo, ja muakin vituttavat kroonisesti ne kroonisesti velkaa olevat ihmiset :evil: .
Anteeksi, että elän. En tee sitä toista kertaa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pölönen » 8.1.2013 14:17:00

Läheinen ihminen urkkii mun asioita täältä, kävi todistettavasti ilmi...ET VIITTIS LOPETTAA, jos satut näkemään tämän... :roll: . Paitsi jos et rohkene suoraan kysyä multa. Hui, peloittaa... Otanpa tämän seuraaval tapaamisel sit puheeksi... Ärsyttää, ei nyt varsinaisesti hirmusti v*tuta.

Olen tänään aika saamaton, aamul oli aika sättäystä taas, meni voimia kaikenmoisen setvimiseen...(huoh!) :roll: .

Mitäs jos r y h d i s t ä y t y i s i n.... 8) .
Perkele!!!
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pölönen » 8.1.2013 14:32:35

Ja se, että mä en prkl ikinä opi puolustautumaan tai varomaan, vaan pysyn sinisilmäisenä luottavaisena mieleltään jonain pikkuskidinä, joka ei tajua, että jotkut ihmiset ihan oikeasti tekee t o d e l l a pahaa. No ehkä toi ei kokonaan pidä paikkaansa, kolmen viime vuoden aikana olen oppinut aika lail kusipäistä. Oisin tietty voinut tajuta paljon aiemmin, ku kaikenmoista olen kokenut, mut sitä tajuaa kun tajuaa. Ketkä on ystäviä, ketkä hyväksikäyttäjiä, valehtelijoita, ja ennen kaikkea luulevat suuruudenhulluudessaan itsestään liikoja :twisted: . Heh 8) . Just you wait ´enry ´iggins, just you wait...
Perkele!!!
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.1.2013 16:35:33

Retkahdus tramadoliin. Tosin vain pieni annos ja ovathan nuo mun omia reseptilääkkeitäni, mutta kun en mä niitä taaskaan mihinkään olisi oikeasti tarvinnut. Ei mua satu mihinkään ja jos selkä vähän olikin kankea, niin ei todellakaan niin pahasti, ettei sitä olisi voinut hoitaa ihan vain muutamalla pienellä venytyksellä ja jollei se yksin olisi auttanut, niin sitten kipuun olisivat riittäneet kyllä aivan käsikauppalääkkeetkin. Kusettamalla mä koko Tramal-respan olen hankkinutkin ja on olemassa lääkäreitä, jotka lepsuilevat noiden asioiden kanssa ja uusivat reseptit kiltisti, kunhan ei ihan joka viikko ole sitä vaatimassa. No, kipua se henkinen kipukin kaiketi on ja tuo nostatti kyllä mielialaa ihan mukavasti... Joten kivun hoitoon meni.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 9.1.2013 21:18:48

En edelleenkään oo kunnolla päässy alkuun ton opparin kirjoittamisessa, alkaa tosissaan jo ärsyttää!! Sisällysluetteloa sain vähän mietittyä. Mut sit ois pitäny lukee vähän teoriaa, jotta ois saanu aloitettua tekstiä, ni luomet alkoi valuu kiinni, enkä mahtanu sille yhtään mitään. Väkisin koitin vääntää silmät takas auki ja jatkaa lukemista, mut ei. Katseen sijaan kirja vetää puoleensa otsaa. Ei auttanu muu ku mennä päikkäreille, jospa ois sit piristyny, ja pystyny jatkaa töitä. No, niinhän ne päikkärit taas venyi useamman tunnin uniksi. En yksinkertaisesti päässyt ylös sängystä, ja useamman kerran herätyksen piipatessa siirsin sen taas vähän eteenpäin.

Tähän on pakko tulla joku muutos, en saa sitä muuten koskaan tehtyä! Aina levoton ja kärsimätön nii ettei pysty tarttuu töihin, ja sit ku viimein sais otteen, ni sit alkaa väsymys painaa. Huoh, emmä tiedä mitä mä teen?? Cymbalta pitää nostaa takas isommaks, mitä sitä turhaan laskee kun se selkeesti auttoi. Sit pitää varmaan alkaa menee nukkuu jo kympiltä tai jopa ysiltä? Pystyisköhän olee sillä raakaruokavaliolla? Jos siitä sais energiaa?

Kotilääkkeitä haluun kyllä myös lisää. Joka aamu kun joutuu menee eka hakee lääkkeen, sen jälkeen meen kauppaan ja tuun kotiin tekee aamupalaa/ lounasta, selailen nettiä ni äkkii kello onkin jo 12 - 13, ja hermostun kun en taaskaan oo saanu aloitettua työntekoa ajoissa. Ja sit ku hermostun ni alan vaan järjestelee papereita ja tavaroita, tekee kaikkea sijaistoimintaa nii etten varmasti pääse hommissa alkuun. Mut jos sais rauhassa heräillä kotona, juoda aamukahvit ja syödä aamupalaa ja sit suoraan aloittaa työt, ni ehkä siitä tuliski jotain? Toivottavasti ne ois ymmärtäväisiä ja myöntäis niit mulle enemmän ku mulle periaattees vielä kuuluis, musta mulla on kuitenki ihan hyvät perustelut.
"There's a special place in hell for women who don't help each other"
- Madeleine Albright -

iinamiina@hotmail.fi
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Laiffi » 9.1.2013 22:09:36

Väsyttää ja vittuttaa. Ihmiset on oletuksena niin tylyjä ja kusipäisiä vaan koska se muka vaatii vähemmän energiaa olla vittumainen. Jos se oiskin noin ni laiskuus se tän koko paskan tuhoaa.
Slaffi
Laiffi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja grip » 9.1.2013 22:24:52

^^Ootko kokeillut kirjastossa työskentelyä? Mä en oo ikinä saanut mitään koulujuttuja aikaiseksi himassa, liikaa häiriötekijöitä ja mahdollisuuksia sluibaamiseen. Aikoinaan ku luin pääsykokeisiin ja asuin Kalliossa ni menin aina duunipäivän jälkeen suoraan sinne Kallion kirjaston lukusaliin siihen tokaan kerrokseen. Sinne ei tosin saa läppäriä viedä mukana, mutta sellasia semirauhallisia työskentelytiloja on muistaakseni muuallakin tokassa kerroksessa. Yliopiston kirjastojen lukusaleihin voi kans kuka vaan mennä, kandee kokeilla jos tuntuu ettei himassa onnistu.
I believe
in forgiveness
hate will eat you whole
Bad blood
a lifelong curse
you've got to
let it go
grip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 9.1.2013 22:36:52

^ Joo ajattelinki et pitää lähtee jonnekin kirjastoon jos ei hommat ala sujuu. Mä tosin tarviin konetta ihan välttämättömästi, kun se kirjoitus nyt ois se oleellisin juttu mikä pitäis saada alkuun. Mut kirjastoissa saa kuulema lainata koneita? Ja työhuoneita/ jotain rauhallisia -nurkkauksia? Mun oma läppäri onkin niin paska et ei sillä mitään töitä pystyis ees tekee.
"There's a special place in hell for women who don't help each other"
- Madeleine Albright -

iinamiina@hotmail.fi
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 9.1.2013 23:46:08

Kyllähän tässä ehti lähes terveenä olla jo pari päivää. Uskoin että kun toisena päivänä ei koskenut koulun jälkeen, voin tehdä normaalisti asiat. Uskoin väärin, ei tässä iässä näytä kivuttomia päiviä olevan kuin se 2/kk. Ehkä on vain PAKKO mennä hakemaan diagnoosi, vaikka venäjäksi.. En mitään muuta voi vihata niin paljon kuin arvauskeskuksia! Ikinä kun en ole siellä kinunnut lääkkeitä, on vain ruuhkaa niin helvetisti että ei kertakaikkiaan nappaa odotella sh:aa 3-4h:ia tai verikoetta 1-2h. Täytyy olla sellainen erikoismukava lääkäri, jotta pääsisi edes jatkotutkimukseen; joten.. Ehkä otan lekan käyttöön..
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.1.2013 11:54:44

Laiffi kirjoitti: Ihmiset on oletuksena niin tylyjä ja kusipäisiä vaan koska se muka vaatii vähemmän energiaa olla vittumainen.

Ymmärsinkö mä tästä nyt mitään oikein? Vaatii siis muka vähemmän energiaa olla vittumainen? Siis vähemmän, kuin olla mukava? Kenen mielestä :shock: ? Multa ainakin vittumaisena oleminen syö kaikki voimat. Mieluummin olisin mukava, mutta kun eihän näitä mielialojaan ja ulosantejaan saa oikein kontrolloitua, niin sitten sitä tulee oltua valitettavan usein täysi vittupää. Toki vittuuntunut saa olla ja ilmaistakin sen, jos aihetta on, mutta kun sitä ei läheskään aina ole. Räjähtelen, riehun, huudan ja itken täysin mitättömistä asioista.

Väsyttää. Nukuin hemmetin huonosti viime yönä. Osasyy lienee siinä tramadolissa. No, otin lisää aamukahvin kanssa, niin kai sitä taas tämän päivän jaksaa :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.1.2013 19:21:54

En ole taas pariin päivään syönyt mitään ja alkaahan moinen heikottaa. Noiden lääkkeiden voimalla kyllä jaksaa painaa eteenpäin ilman suurempia tuskia, mutta eihän sellainen "ruokavalio" hyvää tee ja sen näkee taas peilistäkin. Onneksi mies palaa huomenna kotiin, niin pistää mua taas vähän ruotuun tuossa asiassa. Hemmetti, aikuinen(no, iän puolesta ainakin) ihminen tarvitsee jonkun huolehtimaan syömisistään :roll: . 7-vuotias lapsikin osaa yleensä itse ottaa kaapista leipää ja vielä jotakin sen päälle, mutta minä en :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 10.1.2013 23:51:49

Iina: Itse käyn tosi usein kirjastossa lukemassa ja tekemässä koulutehtäviä, kun himassa on yksinkertaisesti liikaa virikkeitä! Kandee tosin vähän tutkia lähikirjastoja, et millaisia ne on tiloiltaan, kun esim. oman lähikirjaston lukusalin vieressä on lasten pelikoneita, joten kaikki mekastus kuuluu sinne. Lukeminen siellä sujuu sit niin, et tabletin, iPhonen tai läppärin kautta kuuntelen nappikuulokkeilla Spotifylla musaa voimakkuudella, joka ei häiritse muita, mut peittää äänet. Käytän kuulokkeita, jotka vaimentaa ympäristön ääniä, joten auttavat jonkin verran ilman musaakin, jos sen kuunteleminen häiritsee keskittymistä..

Espoon puolella Otaniemen kirjaston luku- ja lehtisalit on tosi suosittuja ja siellä on jokaiselle pöydälle oma valo ja pistorasiat läppärin latausta varten. Jos ei omaa läppäriä oo, niin sit voi olla vaikeampaa löytää kirjastoista rauhallisia lukualueita, joissa sais olla kerralla tuntia kauempaa. Tietääkseni aika harvassa kirjastossa tällaisia on. Yleensä kun noi tietokoneet on HELMET-kirjastoissa sijoitettu lukusalien ulkopuolelle..
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

Hullut lääkärit

ViestiKirjoittaja Maago » 11.1.2013 11:09:07

Tämän vuoden alusta Turun vankilassa olemme saaneet kärsiä sellaisesta "Mengelestä" että alta pois, kaikki järki ja potilaskeskeisyys!

Seuraava tarina ON totta. Kyseinen rouva talutettiin ulos lääkärin huoneesta kahden vartijan toimesta. Lääkärillä kun on tapana kirjoittaa itselleen reseptejä. Hän on aika rankasti bentsoriippuvainen.

Eläkkeellekään häntä ei ole saatu edes väkisin. Ei sitten niin millään. En tietenkään toivo kenenkään kuolemaa, mutta...

Eräältä epileptikolta lopetettiin molemmat epilepsialääkkeet koska "niitä voi käyttää väärin". Pata kattilaa soimaa... Samalla viikolla kyseinen kaveri sai kaksi vakavaa epilepsiakohtausta.

Mitä näille voi tehdä? Otan mielummin valelääkärin kuin hullun pilleristin.
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 11.1.2013 11:58:32

Sanoppa muuta kun muistan oman taisteluni johon kuului potilasasiamies, muuta sposti ja soittoja pomoille, lemput kipupolilta ja nyt viimeksi kirurgiselta osastolta kun olematon hoito ei kelpaa niin potilas Xxxx Xxxxxx hoitaa itse itsensä kun on pystynyt hommaamaan Teemut ja Pamit joita nyt ei kukaan uskalla katkaista, lähi terkkarista siis lähi kun kivellä melkeen heittää löytyi ihana nuorehko naislääkäri joka teki mun hyväksi omalla ajalla töitä ja meni naimisiin niin hain kukkakaupasta 40€ lahjakortin, sitten kaksi eri yksityiseltä jotka todella haluavat auttaa kivun hallinnassa. Yksityistä käytin viimeksi kun keskussairaalan jono magneettikuvaan 9-12kk yksityisellä heti seuraavana päivänä ja oma lääkärikin tekee lisätiliä samassa niin annoin luvan keskustella ja se kannatti kun neurologian ylilääkäri soittaa kotiin ja tarkistaa asioita. Kolme vuotta meni harakoille ja kivusta särkemiseen kun nousin sängysta ja sanoin että nyt. Älä anna periksi se helmen etsiminen on vaikeaa mut sitten rupee suksi luistaan ja suosittelen et aina ylilääkäri niin ei kukaan paa ruksia punakynällä respoihin, nyt nuo Erespat on taivaan lahja ku uusitaan ilman lääkärissä käyntiä hyvin edullisesti.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 11.1.2013 14:06:28

^ Muuttuukos muuten kaikki nyt autom e-respaksi? ite en välillä näe edes lääkäriäni puoleen vuoteen, vien vaan tyhjät pakkaukset tk:hon ja pistävät kirjekuoreen sen huimausainerespan, lopetetaanko nämä suoraan käteen annetut respat kokonaan? oxynormeja ja contteja kun ei aina ole lähemmässä apteekissa niin käyn välillä hakemassa sitten YO-apteekista kun siellä yleensä on, tosin matkakin pidempi sinne. Normaalisti tottunut kaupankäynnin yhteydessä vaimon käymään hakemaan nuo lääkkeeni kun sattuu lähiprismassa olemaan apteekki niin ei tarvi ajella muualle, ellei satu olemaan juurikin sitten loppu sieltä ja täydy ajaa keskustaan asti, mitä vaimoni ei mieluusti tee kun hieman arka kuski keskustassa ajelemaan, varsinkin ruuhka-aikaan..

Mietin vain kun vaimo tällä viikolla vei taas paketteja uusittavaksi kun respojahan ei jää muuta kuin rivatrilista ja migreenilääkkeestä, eivät ainakaan olleet kyselleet, että mihinkä apteekkiin halutaan haettavaksi..
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Addie
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna