Xanor viihdekäyttö

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Xanor viihdekäyttö

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 9.5.2009 06:16:19

gekko kirjoitti:Justhan mä sen myönsin, etten osaa. Reputin huumeamiksen.

:lol: :lol: :lol:
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja karmapoliisi » 9.5.2009 11:55:32

Tämän ketjun alkuperäinen pointtihan on jo vanha (tai vanhentunut :) ) juttu. Herätti huvitusta vaan tuo ihmisten provosoituminen. Ja herättää vieläkin.
karmapoliisi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ihmeliisa » 11.5.2009 21:06:01

Ei ole "viihdekäyttöä" xanorille. Lopeta huijaamasta itseäsi. Xanor on vaarallinen bentsodiasepaami joka on todistettu Paraguyan lääkelaitoksessa(missä olen ollut töissä) ihmisille täysin sopimattomaksi. Se aiheuttaa riippuvuutta, harhaisuutta, ahdistuneisuutta.

Jos sinulle on "syystä" määrätty noita "lääkkeitä", niin pyydä tohtorisi heti vaihtamaan ne. Pärjäät varmasti miedolla mielialalääkityksellä paremmin. Onnea!
Ihmeliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kati83... » 11.5.2009 21:27:50

Tulis kyl tarpeeseen xanorit nyt. oon jostain syystä niin vitun masentunu ja ahistunu. Itse oon saanu niistä apuu em. tilaan. Mut pääasiassa oon kyl käyttäny ihan viihteilyyn :)
Kuva
kati83...
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ihmeliisa » 12.5.2009 00:48:16

kati83... kirjoitti:Tulis kyl tarpeeseen xanorit nyt. oon jostain syystä niin vitun masentunu ja ahistunu. Itse oon saanu niistä apuu em. tilaan. Mut pääasiassa oon kyl käyttäny ihan viihteilyyn :)

Kati, hyvä tyttö!! Ei rauhoittavat lääkkeet ole apu sinun elämääsi! Sinun täytyy löytää muuta sisältöä, kuten harrastuksia, kiva poika elämääsi! Mistä luulet että se masennus johtuu! Alkoholin ja noitten nappuloitten käytöstä! Koita nyt nuori nainen helvetti skarpata!!!
Ihmeliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 12.5.2009 14:12:05

Mä alotin alpratsolaamin viihdekäytön joskus 90-luvun alkupuolel, jos se jo silloin oli myynnis Suomes.... Tunnetuin seurauksin....
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nexus » 18.5.2009 12:14:58

[Poistettu hehkuttelua -Päihdelinkin toimitus] viinan kanssa flippailen ja muisti poissa, sekä tavarat hukassa.
"Poliisin mukaan kotiviljelijät käyttävät usein niin voimakkaita valoja, että jopa tulipalon vaara on ilmeinen."
nexus
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Noobi00 » 22.8.2009 23:37:36

käytin xanoria 1.5v aluksi viihdekäytössä kerran viikossa, sitten käyttö muuttui päivittäiseksi alussa 2mg päivässä mutta jo puolen vuoden päästä määrä oli 6mg päivässä.

resepti on helppo saada ja lopulta olin kerännyt aika määrän reseptejä ja käytin joskus jopa 30mg päivässä, lisäksi oli pamit joita oli lisäksi 30mg päivässä ym muut masennus lääkkeet joita luulin tarvitsevani jo siinä vaiheessa jatkuvasti

viimeinen vuosi olikin sitten sekoilua viimeisen päälle menetin kaikki kaverit kun elin omaa elämääni niin ylikierroksilla.
lopetin työt tein velkaa 60 000€ asuin hotelleissa 3kk putkeen ja olin kuin kuningas silloin, lisäksi join pullon vodkaa lähes päivittäin että olisin varmasti "elämäni kunnossa" kaikki loppui kesäkuussa 2009 kun ajoin todella pahan kolarin ja tuurilla selvisin lähes kunnossa vaikka autosta ei jäänyt lähes mitään jäljelle.
lopetin kaikki lääkkeet seinään siinä vaiheessa.

jälki oireet oli miedommat kuin kukaan olisi ennustanut ensimmäinen viikko oli pahin sain "epileptisiä" kohtauksia par kertaa päivässä niin että taju lähti muutamaksi minuutiksi kerrallaa. epämääräiset sähkö iskut ympäri ruumista vaivasivat noin kuukauden, mutta sitten ei mitään ei edes masennus palannut ja raha on vain rahaa jota velkaa maksan vielä pitkään takaisin mutta pahinta kaikesta on ystävien menetys ja välien paikkaaminen on varmaan mahdotonta enää. hyvät ystävät pitäisi olla lähes ikuisia mutta kaiken voi pilata.

tässä vain pieni esimerkki mitä xanor viihdekäytössä voi saada aikaan.

nyt on mennyt 3kk ilman mitään lääkkeitä ja kaikki näyttää paljon paremmalta kuin fantasia maailmassa jonka xanor loi.
Noobi00
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 23.8.2009 12:55:40

No kerrotaan itsekin sitten terveiset viimeisimmälle veemäiselle lääkärille, kuka ryösti minulta 60-70€ ja lähetti takaisin tyhjin käsin: Perkele! Mä olin Seroquel pöhnässä sillon la-aamuna kun kävin sun vastaanotolla, ja olisin ihan oikeasti tarvinnut ne xanorit! No, kuten sanoit, olet *piip*-kaupungin tiukin lekuri. Ei voi mitään. Menin entistäkin sanattomammaks kun hyökkäsit niin kimppuun, toivottavasti sulla asioi vaan teräsmiehet (tai psykopaatit yms), paniikkihäiriöiset tulee sun luota vaan pahemmassa paniikissa.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Turul » 24.8.2009 22:20:33

Siis tuo on ihan normaalia, mitä tässäkin threadissa on väännetty, tottakai bentsot + alkoholi == filmi poikki. Ja siis bentsot nyt yleensäkkin on loistava lääke, tarkoitukseen kuin tarkoitukseen, koukuttavaa kyllä ja reflat vittumaisemmat kuin missään muussa, siltikin parhaiten noilla pystyy kuosailla, niin, ettei mitään tyyliin "tapoin molemmat frendit enkä muista mitään, join vaan viinaa ja parit pillerit heitin nassuun". Eli bentsot yksistään, ei coctailina alkoholin tai oikeastaan minkään muunkaan kanssa.
Turul
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nare » 27.11.2009 21:29:12

eikai tulle sellasta xanor-sekoilumeininkiä jos muutaman oluen hörppää?
Nare
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja windtalker » 28.11.2009 00:42:59

Reilu vuosi sitten hakeuduin hoitoon Xanoreiden takia. Toki kaikki hitaat on aina ollut mun juttu mutta santut olivat aluksi mannaa. Itseasiassa pahin alkoi, kun sain vaihdettua pamit ja ykkösen santut kakkosen santuiks.

Respoja alko olemaan mullakin vähän jokapuolelta. Annokset olivat aivan käsittämättömiä, en niitä itsekkään uskoisi jos joku kertoisi moisia määriä syövänsä.

Itsevarmuutta nuo ainakin alkuun nostivat. Lahdessa kyläillessäni alko olee telarit vähissä, niin menin Lahden Hemoon ja selitin diipadaapaa, että olen töissä Lahdessa ja lääkkeet on stadissa, enkä voi lähteä niitä hakemaan.. En edes muista mitä kaikkea lässytin mutta telaripurkin sain :?

Olen joskus miettinyt että ulkoinen habitukseni on saanut lääkärit ajattelemaan, että "pääsee tosta helpommin eroon, ku kirjottaa". Monesti olen myös jäänyt ilman.

Nyt kuivilla Xanoreista ton reilu vuoden. Jo pelkkä santtujen vaihto pameihin oli kova juttu. Nyt lääkitys on 15mg pamia ja 100mg ketiapiinia/vrk. Joskus lipeää tietoisesti viihdekäyttöön.

Kannattaa todellakin pitää Xanoria vihonviimeisenä bentsona, ainakin viihteilyyn.

Tuli vähän avauduttua, on uus depotti-ketiapiini kokeilussa ja vähän outo olo. :)
-Kotona ja matkoilla-
windtalker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja windtalker » 1.12.2009 10:45:11

^ Juu, kyllä nuo voin allekirjoittaa, ja tuo henkinen puoli tuntuu olevan todella vaikeaa. Kyllä niitä oli pakko syödä, koska reflat alkoivat olemaan hirvittäviä. Pakko niitä ei olisi ollut aloittaa.

Viihteelle välillä menee mutta varon todellakin santtuja. Jos viihteilen bentsoilla, niin mieluiten pameja tms. Savut olisivat minulle parasta viihteilyyn, mutta tällä hetkellä ei voi seulojen takia poltella :evil: .

Olen täällä aika tuore tapaus ja en nyt muista mistä kaikesta olen täällä avautunut, mutta olen varmaan jossain yhteydessä tästäkin kirjoittanut. Sattumalta löysin tämän foorumin ja huomasin olevani himassa :P

On todella pelottavaa miten nopeasti bentsoihin kasvaa toleranssi. Muutaman vuoden käytettyäni annokset olivat aivan käsittämättömiä. Pakko oli vaan rouhia, vaikka tuntu et on tullu immuuniks. Reflat lähti ja that´s it.
-Kotona ja matkoilla-
windtalker
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna