seuloista...

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja nezumi » 31.10.2007 19:49:27

nasty kirjoitti:ja sitä viel kysysin et kauan yx teemu näkyy seulassa????

hei oikeest. käytä hakua. pistä seulat, bubret seulois tai muuta. näitä on ihan sikana. en muista oikeeta linkkiä.

nii ja se * perään.

ps. anteeks mun tyly puhe... nyppii vaan noi teinit jotka tekee aineist maailman upeimman jutun, ja pistää vähä kiristää pipoo. (toinen topic)
ei oo mitää henk.koht siis :)
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja AciD » 31.10.2007 20:27:15

Yks tyyppi oli vetäny yhet töpselit-subbaria, sillä näkyi se viikon seulassa.. Aineenvaihdunta jne siihen vaikuttaa varmaan aika paljon. Mut tuo oli aika yllätys mulle(oltiin laitoksessa sillon) et yhet subu-vedot voi näkyä viikon..
Kävin pari päivää sitte seuloissa, ottivat pikaseulan jossa bentsot oli epäselvänä;se lähetettiin eteenpäin ja yhtyneissä labroissa sitten hutkivat et onks siel mtn-tai mitä siel on..
AciD
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasty » 31.10.2007 21:16:46

nezumi kirjoitti:

ps. anteeks mun tyly puhe... nyppii vaan noi teinit jotka tekee aineist maailman upeimman jutun, ja pistää vähä kiristää pipoo. (toinen topic)
ei oo mitää henk.koht siis :)

joo en ole teini, ikä yli 20 ja 30 välissä (laaja käsite :lol: ) enkä tod pidä aineita hienona juttuna tms, omat käytöt alkaa oleen takanapäin. Kun avomies pääs linnasta ni päätettiin et vetäminen saa loppua! Ja tosiaan sorry (aiemminki nolottanu) nää tyhmät seula-kyselyt mutta kysyn ihan frendin puolest jolla ei nettiä ole ja se joutuu ajokortin vuoks käymään seulois... Löysin googlesta sellasen taulukon ja sen mukaan bubre näkyis 7-14 vrk seulas mut haluisin nimen omaan kuulla teidän henk koht kokemuksia et kauan on näkyny (subu/teemut, mitkä määrät) ja et tosiaan kauan yks teemu suurinpiirtein luultavasti näkyis... oon kyl kuullu et subu saattas näkyä jopa 3 (!!!) vk, tosin sen taulokon mukaan max 2 viikkoo... ja sit jollain ei oo näkyny yks teemu ku pari päivää...
nasty
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 31.10.2007 21:28:58

en mä tosiaa tarkottanut sua tai mitään tähän koko topicciii liittyvää. mulla vaan vähä kiristi pipo ku olin just lukenu toista topikkii ja sit vastasin tähä vähä kärttysesti. alko nolottaa nii oli pakko pyytää anteeks. :) :oops:

ei tässä mitään tyhmiä kysymyksiä ole ollut. näitä topiccei on vaan todella paljon ja hausta löydät varmaan kaikkiin vastauksen. ku en vaan muista sitä linkkiä mistä just puhuttii näistä.

mut opiaatit näkyy se 3-6päivää. näin mulle a-klinikal sanottii ja ainaki ne on mulla näkyny ku oon käyny, mut piri ei.

mut niinku edellä sanottii, aineenvaihdunta, paino jne. vaikuttaa paljon.

mut mä en oo kyllä kuullu että opiaatit näkyis noin pitkään... :o

ootas, katon onkos mulla yks taulukko tallella, mikä on juurikin siinä toises linkis... *etsii*

jooh, toi taulukko? http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasi ... .asp?id=53

siin kyl väitetää että noin pitkään, mut mä en kyllä usko tohon. tai no siinä tapaukses jos käyttö on säännöllistä ja annokset suuria.

aika vaikee kyl sanoo.....
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasty » 6.11.2007 20:20:06

joo saman taulukon löysin mut en usko et pieni käyttö siis jos on satunnaista ni näkyis noin kauaa, esim yks teemu/yhet subuvedot.. luulisin et realistinen näkymisaika ois joku 4-5 pv jos sitäkään... Viikko varmaan MAXIMI mut varmaan aika harvinaista et niinkää kauaa näkys..?!kyl oon kuullu et subu saattas muka 3 viikkookin näkyy mut sit varmaan kyse pitkästä jatkuvasta käytöstä jonka lopettamisen jälkeen näkyis 2-3 viikkoo...Teemu ei vält näy ees kolmee päivää ja joskus frendille sattunu niinki et vetäny teemun ja seur päivänä seulaan, ja eikä oo näkyny mitään!
nasty
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 6.11.2007 20:41:31

nasty kirjoitti:joo saman taulukon löysin mut en usko et pieni käyttö siis jos on satunnaista ni näkyis noin kauaa, esim yks teemu/yhet subuvedot.. luulisin et realistinen näkymisaika ois joku 4-5 pv jos sitäkään... Viikko varmaan MAXIMI mut varmaan aika harvinaista et niinkää kauaa näkys..?!kyl oon kuullu et subu saattas muka 3 viikkookin näkyy mut sit varmaan kyse pitkästä jatkuvasta käytöstä jonka lopettamisen jälkeen näkyis 2-3 viikkoo...Teemu ei vält näy ees kolmee päivää ja joskus frendille sattunu niinki et vetäny teemun ja seur päivänä seulaan, ja eikä oo näkyny mitään!

Mul näkyy yhet vedot korkeintaa 3pv.
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

Re: seuloista...

ViestiKirjoittaja kuuleseemeli » 27.1.2012 14:02:41

Bupre näkyvyys aika riippuu paljon oot ottanu,miten iv vai nuuskaamalla, ruumiin rakenteesta, kaikesta. Ja bupren kerta annos ei voi näkyy kauan ku sitä erittyy vaan n. 30% virtsaan muuten se häipyy elimistöstä ulosteen mukana. Mut kaveril pitää kusta positiivisa seuloja ja se oli ottanu edellisenä iltana pupree ni sei näkyny seuraavana päivänä koska se ei ollu kerenny viel kuseen se bupre. ja mitä luin netistä jostai jonku LÄÄKÄRIN kertoman asian se oli siis iha joku viralline sivu nii bupre näkyy 0-1 vrk. mut jos oot käyttäny pidemmän aikaa ottanu esim pari kertaa viikos, ni mul se näky vaik en viikkkoo ollu ottanu ja menin seuloihin, koska se kertyy elimistöön. ja netis maksaa pupre koti testi halvin olikoha 6,5€ nii testaa enne seuloihi menoa sillä ja jos näkyy niin kirjotan ohjeen miten ei näy. Ite en ollu killittäny vettä ni mul näky ainaki. Ja piriä mun mies veti parin viikon loman aikana piriä noin melkee 10g ja se oli viimeks ottanu lauantai aamuna ja meni keskiviikko aamuna seuloihin ni ei näkyny mitää! piri häipyy 3 päiväs, allekki elimistöstä. ja se piri kuitenki oli aika hyvää. [poistettu seulaohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori]. meil on toiminu aina, jotku sanoo et kyypakkaus auttaa mut en tiedä ite henk.koht ku en oo kokeillu.
kuuleseemeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ajoittelia » 21.7.2012 15:47:34

Niin milläköhän kikalla sen teemun saa näkymättömiin :?
ajoittelia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.7.2012 16:09:51

^ Jos sen saisikin jollain varmalla keinolla näkymättömiin, niin eipä sitä täällä saa kertoa. Luehan säännöt, pikku höpönassusein :wink: .
Anteeksi, että elän. En tee sitä toista kertaa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 14.12.2012 14:26:59

kauan kodeiini näkyy seuloissa? oon antamas vapaaehtoisia seuloja ja olenn nauttinut 50mg kodea yskänlääkkeennmuodossa ja ottanut yhden pannarineli yhteensä 80mg mausteiden kera, 3-päivän pääst ois tarkotus mennä kusee nii näkyykö enää sillon vai kannattaako siirtää pissi päivää?
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Talisman » 14.12.2012 22:45:29

dexmex-cowboy kirjoitti:oon antamas vapaaehtoisia seuloja

Hämmästyttää talismania- miksi helvetissä edes annat "vapaaehtoisia" seuloja. Vaihtamassa lääkettä/korvauksessa?
Omaa kokemusta ei A-klinikoista tmsp, mutta mikähän pointi näissä seuloissa on, jollei niitä ole "pakko" antaa?
ei pidä ottaa vinoiluna, kiinnostaa vaan tietää miksi yleensä pitää stressata vapaaehtoisista seuloista?
Talisman
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 14.12.2012 23:07:47

dexmex-cowboy kirjoitti:kauan kodeiini näkyy seuloissa?

Eri testien cut-off limitit on erillaiset. Tässä jotain tietoa:

Kusi 2-4 vrk, veri 12 h, kuola 1-4 vrk ja hiukset 90 vrk.

Aika yleinen on Kasto 10-testi. Tutustu siihen.

Jokeri
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.12.2012 18:08:32

Joskus mulla oli kodeiini hävinnyt kusesta reilun vuorokauden aikana. Ei mulla kyllä mitään muistikuvaa ole siitä, paljonko olin sitä ottanut. Tapauskohtaista tämäkin taas, mutta todella nopea puoliintumisaikahan kodeiinilla on, mikä on myös sen haittapuoli, koska itse pidän kyllä siitä kodeiiniolosta; hyvin kevyt, eikä mitenkään nuokuttava euforia tai ennemminkin sellainen lämmöntunne, mutta valitettavasti hetkessä ohi, eikä uusintakierrosta kannata ottaa ennen kuin n. vuorokauden kuluttua, että jossain tuntuisikin. Ihan hyvä kipulääke tosin vähäisempiin vaivoihin, ainakin jos ei erottele :mrgreen: .

Dexmex-cowboy, mäkin ihmettelen noita vapaaehtoisia seuloja. Mitä ne sellaiset ovat? Eihän seuloja koskaan ihan pakko-pakko ole antaa, paitsi mitä ehkä pakkohoidossa tai vankilassa(jälkimmäisestä mulla ei ole kyllä onneksi kokemusta), mutta ainahan seulojen "vastineeksi" jotain saa, esim. korvaushoitolääkkeen tai hoitopaikan. Täysin vapaaehtoinen seula on mun mielestäni kyseessä silloin, jos itsekseen kotonaan ihan huvin vuoksi kuseskelee seuloja. Kai joku sellaistakin voi tehdä. Huvinsa kullakin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 15.12.2012 20:05:39

no jonot on niin pitkät polille ja siel vaadittais seulat nii nykäsen parin kuukauden puhtaat seulat pöytää ja totean et seulat on ohi nyt ja siirrytään siihen lääkiyksen pariin.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.12.2012 20:36:30

^ Okei, tuo nyt vähän selvensi asiaa, mutta eihän tuossa silti ole kyseessä täysin vapaaehtoiset seulat, vaan saat jotakin "vastalahjaksi" puhtaista seuloista. No joo, mä taidan olla hieman jankkauspäällä tänään :roll: ...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna