"iskar Lähetetty: 1.11.2006 18:44:32 Viestin aihe: ALUSTA UUDELLEEN !!!
--------------------------------------------------------------------------------
Älä Sinä Abusus Alcoholicus katoa!!!
Hävettää! Olin perjantaina jo hakenut sexpackin, kun vielä kirjoitin kommentoiden Kalevin ja Prossan tekstejä.
Ja oikein Juudas: "Ei keikuta ei!", vastasin Sigridille, vaikka hyvin tiesin, että haluan taas kerran "kokeilla!"
No, se loppui siihen - ja oli muuten lauantaina vähän fyysistäkin krapulaa! Eli pilasin taas hyvän alun ihan turhaan. Sunnuntaista lähtien olen nyt taas sitten syönyt antabusta ja kärvistellyt - ja hoen itselleni koko ajan, että antabus ei mulle sovi, muttakun en
tippaakaan taas luota itseeni. Eli se HALU raitistua katosi taas johonkin. En ymmärrä, miten mä olisin kelvollinen tänne kirjoittamaan...
Kaikki olen kyllä lukenut! Mm. minä kompaan Kalevia hänen näkemyksissään Tuhnuksen koira/Sigridin mies asiassa. En oikeastaan Vaeltajaa tunne ollenkaan; hän ei juuri puhu itsestään mitään, eikä omista kokemuksistaan, vaan ikäänkuin "opettaa" tai ainakin kyselee, niinkuin opettaja. Sorry Vaeltaja, en vaan saa käsitystä Sinun omasta persoonastasi!
Paarman kera olen useimmiten samaa mieltä, vaikken pysty lähellekään...
Ja te TYTÖT! Mullapa ei ole ollut ikävä, kun olen koko ajan "elänyt" kanssanne - anteeksi. Olen vaan ottanut vastaan, enkä mitään antanut.
Mun on vaan niin vaikea hyväksyä itseäni..."
????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(meni vähän lainaus pieleen)
Minäkin liityn joukkoon.
Voi voi ja oikein ISO hali.
Mutta siinähän se tuli koko komeudessaan. Koko totuus. Kaikissa muodoissaan. Kusetus. Itsepetos ja morkkis. Pistetään päälle itsesääliä ja sen ymmärrystä ja hoplaa; koko keitto on ihan valmis taas sekoitettavaksi eli putkeksi.
Valitettavan tuttua itsellenikin. Ja täyttä paskapuhetta. Kovin koskettavaa kyllä mutta silti täyttä pilipaliselittelyä.
Tee nyt jo se Päätös. Juo tai ole juomatta. Jos teet päätöksen juoda et tarvitse siihen apua. Ainoastaan rahaa. Mutta jos teet päätöksen olla juomatta tarvitset siihen apua. Yksin ja omin nokkineen se on vaikeaa. Netistä tuskin saat siihen riittävästi apua. Tukea avun lisäksi kyllä. Mutta tuolla lailla rimpuileminen on aivan ajan haaskausta. Ja terveyden. Ja lukijoiden ajan myös.
Maailma on sinä päivänä valmis kun, kaikki ovat samaa mieltä. Kun maailma tulee valmiiksi kaikki ovat samaa mieltä myös, siitä että, maailman voi lopettaa. Joten olkaamme vielä edes hetken erimieltä.