Insomin?

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Insomin?

ViestiKirjoittaja mietiskeliä » 3.1.2011 17:30:03

Jees elikkä mulla on kohta lekurille aika niin aatelin kysästä että mitä mieltä ootte insomin lääkkeestä? Mulla on tällähetkellä 2x20mg tenox unilääkkeenä niin aattelin vaihtaa sen johonkin toiseen ku ei tehoo enää. Olisko insomin hyvä? Tennarit menee nykyään aamulla heti ku herään ni piristyn kun otan joku 3-5. Niin elikkä uutta unilääkettä etsin. Onko insomin paljonkin vahvempi ja vaihtaako lekurit tennareista insominiin helposti? Tai se tietysti riippuu lekurista. Mutta minäkin käyn yksityisellä, niin ei pitäis vaikeuksia olla koska tramalitkin sain ku osaa vaa puhua. Ainoa mistä täti kieltäytyi oli teemut. Niin eli onko hyvä unilääke mielestänne? Ja muita vaihtoehtoja kiitos? Mutta ei dormareja ku ne menis viihteilynä hihaan eikä mitään vasyttäviä mielialalääkkeeitä vaan perus pentso. Itsellä tuli mieleen insomin, mutta faktaa kyseisestä lääkkeestä kiitos?? Tulipas pitkä kysymys :roll: No se on subun vika 8)
mietiskeliä
Vahvasti panostava jäsen

Re: Insomin?

ViestiKirjoittaja Maago » 3.1.2011 18:12:51

Mun mielestä Insomin on oikein hyvä unilääke. yksilöllistä tietenkin mutta mulla toimii hyvin. Käytän myös päivisin koska antaa sellaisen todella pehmoisen olon...
Viimeksi muokannut Maago päivämäärä 5.1.2011 14:01:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ace » 3.1.2011 21:19:50

Jep,Insomin on pätevä lääke kyllä. Yks kaveri sano äsken kysyneensä niitä lekurilta ja lekuri sano et ei niitä oo enää markkinoilla. Mut kai niit sit kuitenki on. Mut jos sulla on hyvä lääkärisuhde niin koita saada sellasta bentsoa kuin Halcion.Sil nukkuu ihan varmasti ja on lyhytvaikutteinen nii et oo aamulla pöhnässä ku heräät.
Ace
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Maago » 4.1.2011 17:15:52

Mun mielestä Insomin on paras bentso, en tiedä miksi, mutta siitä tullee sellainen pehmoinen olo
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna