Amfetamiinin Jatkaminen?

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Amfetamiinin Jatkaminen?

ViestiKirjoittaja IdänRotta » 28.2.2009 13:49:34

En löytäny tälläistä topicia , nii aattelin luoda uuden aiheen.

Elikkä millä aineella voin jatkaa poretta? . Kelpaako esim efedriini ? ja tukeuttaako se suonii yms.

Vastauksia odotellen. T: IdänRotta
IdänRotta
Miedosti panostava jäsen

Re: Amfetamiinin Jatkaminen?

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 28.2.2009 16:05:23

:evil: Tarkoitatko jatkamista vai laimentamista? Siinä kaksi aivan eri asiaa...En ohjeista, koska se on mielestäni väärin, mutta älä missään tapauksessa laita efedriiniä!!!!!Itse aikoinaan hyväksyin ainoastaan sokerin, jos oli pakko laimentaa!!! :shock:
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Oufuck » 28.2.2009 16:32:13

Mitä sitä loppuunasti jatkettua paskaa enää lisää jatkamaan :mrgreen:
Oufuck
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja J.B » 28.2.2009 21:00:27

Niin tosiaan mitä sitä lantrinkia piriin laittamaan jos se on paskaa muutenkin,toinenhan juttu on jos se onkin "hyvää"..(lue:kohtuullisen puhdasta) niin silloin jos on pakko laimentaa niin siinähän voi käyttää vaikka esim:fruktoosia..tms..
-Cest la vie-
J.B
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 1.3.2009 03:59:50

Ihmisten, jotka jatkavat huumeita mita ihmeellisimmilla aineilla, jokossa on turhan paljon roskajoukkoa. Paras olla jatkamatta. (eri asia, jos kama on liian vahvaa). Jos on pakko jatkaa, jatka sokerilla. Vain idiootit, jotka eivat valita muiden ihmisten elamasta jatkavat huumeita muilla aineilla kuin sokerilla. Valkeaa jauhoa voi jatkaa milla vain, vaikka pyykkipulverilla. Idiotti diileri tappaa asiakkaansa.

Olen kerran tormanyt piriin, jotoa oli jatkettu tosipaskalla aineella. Muutaman minuutin toottien jalkeen tuli mieleen ambulanssin soitto, kun alkoi taju lahtea, selkeni olo kuitenkin ja vaihtui raivoon. Diileri, kun oli veitsi kurkulla, myonsi jatkaneensa "englantilaisilla laihdutuslaakkeilla" piria, jota oli myynyt minulle ja kaverilleni aikaisemmin illalla, pahoihin pirilaskuihin viela, sikakoira. Antoi omasta jatkamattomasta piripussistaan hyvan korvauksen, mutta tuuria oli, ettei ollut pahempaa paskaa joukkoon laitanut.

Kamanjatkajat, sokeria, ei mitaan muuta. Perkele sentaan, tapatte viela jonkun. Itse mielellani pieksisin muutaman jatkajan.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chronic » 1.3.2009 10:49:47

Enpä oikein ymmärrä tuota aineen laimentamisen logiikkaa, varsinkaan tuollaisten pienempien määrien kohdalla..

Kuten joku tuossa sanoikin, että mitäpä sitä loppuunasti jatkettua paskaa enää lisää jatkamaan..

En muista sitten tiedä, mutta itselleni puhtaus noissa aineissa on kuitenkin tärkeintä. Amfetamiini amfetamiinina, kannabis kannabiksena ja niin edespäin... Tarvittaesssa olen vielä puhdistanut noita aineita, kun ei ole huvittanut kiskoa mitään ylimääräisiä jatkeita elimistöön.

En oikeesti ymmärrä(enkä haluakaan ymmärtää..), että mitä helvettiä porukalla oikein liikkuu päässä, jos sattuu joskus saamaan astetta vahvempaa ainetta niin on heti "pakko" laimentaa/jatkaa, vaikka se menis omaankin käyttöön..!! :evil:

Mitä sitten vaikka olisikin vahvaa? :roll:

Hei haloo, vaa'at on kuitenkin keksitty jo aikoja sitten ja on olemassa myös melko tarkkoja digitaalisia sellaisia, joilla on helppo punnita vaikkapa annos amfetamiinia tms. Niin minä ainakin toimin. Uskallan myös väittää, että mitä puhtaampi aine niin sitä helpompi se käyttöannoskin on siitä punnita. :wink:
Every man dies, but not every man really lives.
Chronic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja IdänRotta » 1.3.2009 18:49:45

Kiitos positiivisista ohjeista , mutta en mielellän ite käytä tollasta 65 jolttista. ja tarkotin laimentamista :oops:
IdänRotta
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 1.3.2009 23:37:09

Yksi syy jatkamiseen on, ettei myy idiooteille kamaa joka tappaa. Jos ovat tottuneet paskaan, on parasta myyda paskaa, ettei asiakaskunta kansoita paikallista ruumishuonetta. Vai?
Kun vasara naulaa niin linnut laulaa saa, Kun vasara naulaa niin linnut laulaa taas. Pysy hengis vain jos voit, laulu seirenien soi. ja tää menee niille jotka on kuoleet pois.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 2.3.2009 06:37:01

Junkie kirjoitti:Yksi syy jatkamiseen on, ettei myy idiooteille kamaa joka tappaa. Jos ovat tottuneet paskaan, on parasta myyda paskaa, ettei asiakaskunta kansoita paikallista ruumishuonetta. Vai?

:D Tässä se ainoa syy LAIMENTAA!
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 3.3.2009 05:29:19

Kyllä sitä joskus pitää LAIMENTAA nimenomaan, jos on liian vahvaa.

En nyt ala liiottelemaan mitään, koska tietäjiä aina löytyy, mutta maltodekstriini on ilmeisen turvallista. Ainakin liukenee täyd. veteen. Niin ja sokeriahan se on tuokin, kuten kaikki hiilihydraatit ovat sokereita, noin nini ko kemiallisesti.
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 3.3.2009 14:32:21

Mul tuli heti mielee et laimentaa saadaksee enemmän massii :shock: . Ite oon ostan kalliimmal tai samal hinnal, riippuen kuinka hyvä frendi diileri on, ni samaa tavaraa jota ite hän on saanu; en sitä laimennettua jonka on laimentan et heikist sais vaik 20% enemmän. Ja jos oon myyny, oon pyytän vähä kovempaa hintaa tai antan vähä vähemmän verrattuna siihe mitä oon ite saanu et saa voittoo; en oo tod jatkan mitää...

Kerran yks frendi sano et on vitun hyvää pirii ja ku tööttäs sen ni alko käsi punottaa, kuumottaa ja tuli näppylöi; muualt ostetust pirist kävi sama juttu pari kertaa tuon jälkee. Oon saletti-varma et siin oli jotaa rotanmyrkkyy jolla oli jatkettu.. :twisted: Iteasias sanoinkii aina et "tää on taas tätä rötanmyrkyl jatkettua paskaa jota sanotaa vaa hyväks" mut kukaa ei myöntän kyl... :roll:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 4.3.2009 06:03:09

dark magus kirjoitti:mutta kuka tonttu kysyy pirinlaimentamisvinkkiä täältä?
suorannainen ihme että joku (näemmä täysin tietämätön) on saanut käsiinsä sitten liian vaarallista kamaa. aikamoista.
eikös vaikka elämänkokemuksen ja parin kaverin hankinta kannattaisi. helposti tulee kaverit neuvomaan ihan kädestä pitäen jos kertoja sanoisi vaikka oikeassa paikassa mikä on ongelma. :)

tämä on niin outo ja huvittava juttu...

:( Siinä käy sit pian niin, että itselle jää laimennettua skeidaa käsiin ja ne 'kaverit' onkin yllättäen saanut stydiä jostain säkillisen... :roll: ..
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Purple Haze » 8.3.2009 01:22:25

Kautta aikojen nämä rottadiilerit ovat jatkaneet A-kamaa pesujauheella ja rotanmyrkyllä. Pitäisi laittaa ne rotat imemään omat myrkkynsä itse. Tällaiset aineet kannattaa ostaa vain apteekista. Sama asia kun viinaa kadulta, siinähän voi olla etanolin seassa metanolia..
Purple Haze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Taika » 15.3.2009 07:34:17

Mä olen jatkanut/laimentanut siripirillä. Joskus vetänyt itsekin samaa laimennettua. Sitruuna on hyvä. Siis sitruuna-siripiri. Ei nyt sentään sitruuna. Maltoa myös käyttänyt. Mikäköhän siinä on ihme että jos käsiin tulee hyvää laatua ja sitä myy junnuille jotka on tottuneet puolet kevyempään ja haluaa vielä vähän rahaakin hankkia, jos jatkaa? Mä näen tuon aika luontevana tapana, harvemmin sitä hupii kamaa myy. Ilman voittoa.
Ja kaikki oli kaunista eikä mikään tehnyt kipeää?
Taika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mallory » 15.3.2009 10:22:33

Taika kirjoitti: harvemmin sitä hupii kamaa myy. Ilman voittoa.

Tää on jotenki joo niin hauska, kun mikä siinä on niin vaikea tajuta että ei sitä hommaa kukaan huvikseen ja hyvästä tahdosta tee.
Mallory
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna