Olet täällä

Panacod-vieroitus

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Panacod-vieroitus

ViestiKirjoittaja Tipi81 » 28.1.2009 11:57:26

En tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu, mut 2005 kun tulin netissä esille tän kodeiini riippuvuuteni kans ni samaa läpikäyviä ei juuri löytyny. Nyt tilanne on toisin. Herääkin kysymys, et onko kodeiinin käyttö lisääntyny vai onko ihmiset nyt vasta alkaneet laajemmin tajuta tilannetta ja tunnistaneet riippuvuuksiaan vasta, kun tietoa on tullut nettiin lisää..?

Se on positiivista et nyt riippuvuutta vastaan jo taistellaan ja vierotuksia tehdään, ku sillon muutama vuosi sitten koko aiheesta puhuminen oli tabu. Paljon onnea kaikille vierottautujille! Voin sanoo, et koko kärsimys on tuloksen arvosta. Harmi vaan, et todelliset käytön lopettamisen hyödyt tulee kunnolla esiin vasta vuoden kuivilla olon jälkeen, mut sitäkin parempana euforiana sitten. Mä olin siinä vuoden melkein koko ajan maailman onnellisin ja se kyl korvas koko vierotuksen aikana kestetyt tuskat. Joten taistelkaa!
Linkki foorumillemme. Osoite täytyy kopioida tekstistä, koska osoite katkeaa ensimmäiseen ääkköseen, eikä siksi toimi suoraan klikkaamalla:
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/
Tipi81
Vahvasti panostava jäsen

Erilaisia riippuvuuksia

ViestiKirjoittaja siltipöllö » 28.1.2009 18:19:29

Riippuvuutta on kolmenlaista 1) fyysistä eli kroppa ei pärjää ilman eli aivot vaatii sitä, 2) toleranssin nousua eli ei riitä enää vanha annos (näin käy helposti, jos alkaa ottaa "varmuuden vuoksi" kuten minä, aina ennen pitkää automatkaa tms., koska pelkäsin kivun iskevä kesken ja matkan olevan tuskaa, tai silloin, kun piti olla korvaamaton, ja jaksaa vaan, vaikka oli ihan loppu, 3) psyykkistä. Usein - onneksi - ihmisille tulee vain 1) ja 2) -vaiheet varsinkin niille, jotka aluperin ovat saaneet sitä lääkkeeksi, eivätkä hankkineet muulla keinoin. Toki kaikki yhdistelmät ovat mahdollisia.

Siihen, mitä Tipi81 kirjoitti: miksi keskustelu on lisääntynyt...? Mun tuttu lääkäri, joka tuntee mut 15 vuoden ajalta, alkoi yhtäkkiä määrätä mulle kaksi vuotta sitten vuoden reseptejä; mitä siitä päättelette?!? Hain uuden apteekista, kun vanha loppui. Olen silti pitänyt kirjaa käytöstä muutenkin koko ajan. Lääkäri sanoi vaan, et "et sinä ole sellainen tyyppi, joka koukkuun jää........." . Jaa, vai en.

Olen seurannut amerikkalaisia, austalialaisia ja englantilaisia keskustelu ja info-sivuja. Tämä kodeiiniriippuvuus on USA:ssa iso ongelma.

En kiellä, etteikö lääke olisi hyvä. Mutta sen kanssa pitäis olla varovaisempi. Lääkärillä on vastuu. Monilla ei ole pientä hajuakaan, mitä pistävät suuhunsa. Ei edes mulla, joka yleensä tongin kaikki asiat. Luulin ensin, et porukka vaan liioittelee. Kesti hemmetin kauan tajuta, että totta ne puhuu.
siltipöllö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja siltipöllö » 29.1.2009 10:41:23

Olen syönyt kodeiinipitoista kipulääkettä n. 5-6 vuotta, ensimmäiset vuodet satunnaisesti, ehkä 4-5 vuotta säännöllisesti. En ole eläissäni ottanut yli 6 tbl päivässä. Silti minulla on riittämiin vieroitusoireita, koska käyttöaika on niin pitkä. Oli pakko yrittää lopettaa, kun määrä olisi alkanut nyt nousta yli 4-5 tbl.päivässä, silti olin joka päivä kipeä, ja päänsärky päälle.

Tiedän itsestäni, että olen suht herkkä lääkkeille.
- en ollut 30 vuoden ikään mennessä syönyt yhtään antibioottikuuria
- mulla oli 15 vuotta paniikkihäiriö, jonka sain lopulta pois siedättämällä itseäni, tosin siinä meni ne 15 vuotta jonkun verran rajoitetuilla elämäntavoilla
- kunnon migreenilääkityksen sain vasta aikuisena, kotona ei annettu ottaa lääkettä lapsena
- ilman särkylääkettä meni myös ekat 30 vuotta

Oudoista oudoin olen.

Kiitos kuitenkin tuesta kaikille, vaikka taustani on näin "vaatimaton" :roll:
siltipöllö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tipi81 » 29.1.2009 12:09:06

No minähän tuon kodeiinin pirun sain myös migreeniin, ku oikeesti täsmälääkkeitä ei sais syödä alle 18 vuotiaana ja mä jouduin niitäkin käyttään päivittäin jo 15-vuotiaana. Sit sain tilalle panacodin ja totta hemmetissä se koukuttaa joka päivä käytettynä ja ei tarvi kauaa edes päänsärkyyn käyttää, ku se alkaa aiheuttaa lääkepäänsärkyä, joka ainakin mulla muttu migreeniks ja sillä pääsin hyvään kierteeseen: Jos en ottanu codeja ni sain migreenin sekä lääkepäänsäryn, johon otin maxaltia ja migreeni katos, mut päänsärky jäi ja jos en vieläkään ottanu codeja ni tuli uus migreeni ja lopulta oli pakko opetella ottaan siihen maxaltin kaveriks myös codeja, että migreenikohtauksia ei tulis kolmee päivässä.

Myöskin mulla oli kotona tarkkaa tuo lääkkeitten saanti, et ku migreeni todettiin ekallaluokalla ni sain siihen lääkkeet, mitä vanhempani anto vasta sit ku oksentelin ja tein tyyliin kuolemaa. Heti siitä 6-vuotiaasta asti mulla oli jo kahdesti viikossa kohtaus ja sit ku muutin 15-vuotiaana pois kotoo ni sain täsmälääkityksen ja codit ja ku olin vuosia kärsiny ni tietty ku sain siihen vihdoin hoidon ni sitä myös käytin.

Sillon olin myös niin nuori ja tietämätön, etten vuosiin tienny mitä söin. Vasta täytettyäni 18-19 sain tietää edes vähän, et mitä se kodeiini on, mut sillon olin jo ihan koukussa. Minäkään en ennen 20-ikävuotta ole syönyt yhtäkään antibiottia ja kun en kerran mihinkään lääkkeisiin oikein koskaan ollu törmänny ni mistäpä olisinkaan saanu tietää omien lääkkeitteni pimeää puolta. Ei sillon ollu kotona nettiä ja pakkausselosteessakaan ei edes puhutas mitään riippuvuudesta. Ei edes nykypäivänä. Voi kun oliskin keino estää tällasia riippuvuuksia syntymästä, infoamalla riippuvuusriskistä etukäteen ihmisille. Mun mielestä se vaan on väärin, et codeja annetaan alaikäsillekin ja jos kysyy suoraan lääkäriltä, et voiko tähän jäädä koukkuun ni vastaus on ei. Panacod ei kuulemma aiheuta riippuvuutta, mut miks mä olin vierotuksessa viis vuotta?

Kyllä lääkärin pitäis ottaa sen verran vastuuta, et varottais ihmistä ajoissa, eikä määräis tällasta puhdasta opiaattia sisältävää lääkettä koukuikäsille!
Linkki foorumillemme. Osoite täytyy kopioida tekstistä, koska osoite katkeaa ensimmäiseen ääkköseen, eikä siksi toimi suoraan klikkaamalla:
Tipi81
Vahvasti panostava jäsen

Re: Panacod-vieroitus (Tipi81 ja muille...)

ViestiKirjoittaja siltipöllö » 30.1.2009 08:21:07

Tip81: olet varmaan kertonut koko tarinasi jossain, mutta en ole ehkä ihan kaikkia ketjuja lukenut...
Kullostaa järkyttävältä tarinalta, mutta en yhtään epäile sitä. Tunnen ihan muuten kuin oman sairauteni kautta suuren joukon lääkäreitä - tai olen tuntenut - asun nyt muualla, ja kyllä heissä on monenlaisia edesvastuuttomia ihmisiä. Käsittääkseni olet vielä nuori, ja tiedän ihan varmasti, et ollessasi 15 oli jo kehittyneitä migreenilääkkeitä. Tosin kalliita ne oli silloin, kuten vieläkin.

Mulla on kans migreeni ollut n. 14-vuotiaasta, välillä oli pois vuosia ja palasi takaisin aikuisena vasta. Kotona tosiaan oltiin niin lääkekielteisiä, että vain kylmä kääre otsalle ja pimeään huoneseen. Se oli ainoa hoito. Ennen hermosärkykauttani oli yks vuosi, että se invalidisoi lähes minut eli oli päällä koko ajan. Aloitettiin jo melkein epilepsiaestoläake siihen ja yks päivä se loppui ennen sitä.

Olen ollut ihan aikuinen ihminen ja kolmen lapsen äiti, kun tämä kierre alkoi. Kipua kesti vuosia ja lopulta kehittyi kasvohermokivuksi. PIti jaksaa töissä ja kotona, ja välillä olin aivan zombie. Mulla oli luotettava lääkäri, asiallinen ja hyvä, kovasti kehuttu. Siksi en ottanut onkeeni, vaikka jostain luinkin tästä riippuvuudesta. Ajattelin, et hyvä, et edes joku auttaa...

Viime syksynä mopo kyllä alkoi karata käsistä. Panacodin lisäksi vähän unilääkettä, ulostuslääkettä mahaan ja joka ilta muutama paukku. Jouluna sitten mulla akoi raksuttaa lopullisesti. Mihin vielä joudun??? Silti kesti vielä viikkoja tehdä päätös. Mies seurasi vierestä, mutta ei hän tietänyt, että söin niinkin paljon Panacodia. Alkoholijutusta ei sanonut mitään, mikä on kumma. Toisaalta en juo koskaan tuon enempää, eli hän taisi pitää niitä yömyssyinä. Nyt kyllä sanoo, et tais se olla outoa. Hänkin tunsi lääkärin, ja ajatteli, et ei kai se sit voi enenpää tehdä kuin määrätä Panacodeja. Olin juossut vuosia sitten kaikki luontais- ja oheishoidot.

Tällaista tänne. 8. päivä nollilla... Eilen illalla oli jotenkin hieman ihmismäinen olo jo... :)
siltipöllö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tipi81 » 30.1.2009 12:47:41

Sä olet nyt voiton puolella! Ekat kolme päivää on piinaa, sit alkaa helpottaan ja viikon kohdalla reflat loppuu. Sit tulee (ainakin mulla) sellanen olo, ku olis makeanhimo. Siltä tuntuu opiaattihimo. On vesikielellä ja luulee sen olevan jotain muuta. Ensin mä luulin, et se oli tupakanhimoo, joten menin röökille, kun se ei auttanu söin karkkia, kun sekään ei auttanu söin ruokaa ja kun mikään ei auttanu totesin, et mullahan on taas lääkehimo. Ajan mittaan nekin kohtaukset vähenee, mut älä ihmettele, jos tekee mieli jotain, mitä et lopulta keksi, kun yrität syödä kaikkee ja toteet, et vieläkin tekee mieli muka syödä. Se on oppari himo, johon auttaa vain aika.

Tuo on muuten tosi yleistä kodeiiniriippuvaisilla, et kukaan lähipiirissä ei tajua mitään ongelmaa. Minäkin jouduin suunnilleen rautalangasta vääntämään kaikille sukulaisille, että olen mirfiinikoukussa, kun kukaan ei tajunnu, miten vaikee jostain "tavallisesta" särkylääkkeestä on päästä eroon. Kaikki yritti vaan ensin sanoo, että päätät vaan lopettaa ja refloista kukaan ei tajunnu mitään. Siskonikin luuli mun olleen todella sekasin, ku se näki mut sairaalassa ilman lääkitystä parin kuukauden pahan tramalin käytön jälkeen. Sanoi, ettei haluu ikinä enää nähä mua niin sekasin ja järkytty, ku sanoin, ettei se ollu vuosiin nähny mua niin selvänä, että olin vaan tosi kovissa refloissa.

Se on huono juttu, et lääkäreitä pidetään lähes jumalina ja niden sanaa uskotaan sokeesti. Ei ihminen ihan äkkiä tajua kyseenalaistaa lääkärinsä määräämää hoitoa ja siitä seuraa tällasia riippuvuuksia. Kyllä varmaan olis joo löytyny muitakin hoitoja mulle, kun panacod, vaikka epilepsialääkitys ei toiminu estoon, eikä mielialalääkkeet, eikä verenpainelääkkeet. Mutta minkäs teet. Näin kävi ja nyt tiedän paljon enemmän ja voin ennen kaikkea auttaa muita.
Tipi81
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja siltipöllö » 1.2.2009 08:29:40

En tiedä, olenko ihan outo, mutta eilen oli aivan kauhea päivä, samoin pe-ilta. Eilen oli kuitenkin jo 9. päivä ilman Panacodia ja sitä ennen vähensin 4½/päivästä ensin 1½;een 12 päivän ajan... Heräsin karmeaan pahoinvointiin ja naisihmiset ainakin varmaan ymmärtää, että jos kuvailen, et olo oli kuin olis ollu virtsatieinfektio koko kropassa. Jotenkin päivän sinnittelin, se meni kuin unessa särkylääkkeillä ja join vettä varmaan 4 litraa ja ryitin syödä. Illalla parkuin nurkassa epätoivoissani, mies ei tajunnu kyl mitään. Yritti sit halata, mut ei se voi ymmärtää.

Voiko esim. HORMONIT jotenkin mennä sekaisin tästä vieroituksesta, vai heräsinkö migreeniin. Sekään eli migreeni ei ole enää entinen näiden vuosien jälkeen. Olen nyt kahden viikon aikana lenkkeillyt, hölkännyt ja harrastanut erittäin raskasta jumppaa 2 kertaa viikossa eli liikuntaa 10 h/viikko. Sekään ei enää kyl varmaan lisäämällä auta.

Nytkään ei ole häävi olo. Tuskanhiki ja vanha selkärankasärky on palannut nyt sit. Usko asiaan on nyt tosi heikoilla. Pitääkö mun kuitekin alkaa syödä taas jotain lääkettä :evil: :evil: :evil: Mul on ens viikolla lääkäri (ihan vieras), jolle lupasin sit mennä, kun työt.hoitaja aikansa houkutteli. Pitäis kysyä ainakin noista unilääkkeistä. Mul on joka ilta ollut vieläkin fyysisesti niin tuskainen, että olen ottanut siksi.

Voiko mun pitkäaikainen käyttö vaikuttaa näin, vaikka säännöllistä oli n. 4-5 vuotta??? Vai olenko niin pirun vanha, että elimistö ei enää palaudu helposti???
siltipöllö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja siltipöllö » 1.2.2009 15:59:50

Se oli migreeni "ne eilen muka uusiksi alkaneet vieroitusoireet". Onneks.
siltipöllö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja christine^^ » 16.8.2011 12:15:58

Hei..

Täällä taas yks joka yrittää päästä eroon panacodista. Ei kovin helpolta tunnu.. :(
Vieroitus oireet jo nyt tuntuu pahalta, vaikka annosta vaan puotin.

Miten, jos on yleensä ottanu päivässä 6 tabua, ja nyt ottaa 2-3, niin onko liian jyrkkä puotus?
eräs sairaanhoitaja sanoi että on liian jyrkkä.. :(
christine^^
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gerbe » 2.9.2011 00:28:33

Itse aloitin käyttämään ardinexia(30mg kodeiinia ja 200mg ibuprofeiinia) yli 6.kuusivuotta sitten
Seurauksena kovasta särystä,kun katkes parit kylkiluut.
sen jälkeen olkapäät rupesivat vaivaamaan ja kas lisää ardinexia.koko aja tutkittiin mikä olkapäissä mättää
ja vihdoin joulun alla 2010 leikkasivat toisen(sahas ja kuopi jne.nyt kesään mennessä kipu hellittänyt siedettäväksi.Silloin ihan aluksi6v sitten) otin n. 1-2 tpl 4x päivässä.Nyt viimeiset 2-3vuotta 3-4 tpl 3-4 krt päivässä,
eli parhaassatapauksessa meni yli kaksikymmentä per päivä.
Sivuvaikutuksena huomasin viinanhimon menettämisen,eli ei olu maistunut ku väkisin
(tosin juon vain perjantaisin), ja väkisin otin..lääkkeeks.
ja lähes joka yö sai pyöriä märissä lakanoissa kun hikoiee vaik olis pakkasta.lisäksi tietenkin vikunväristykset ja
ruokahaluttomuus sekä olematon libido.
Itse lopetin noin kuukausi sitten viikon söin imovanea ja tramalia 2x5tbl päivässä.
Eli tramal(en tiedä oliko tramalista apua lempeempään laskuun) kuurinjälkeen alko TODELLA paskamaiset viekkarit,sillä lopetin seinään.pari buranaa ja sitten kärvistelin,kaverilta sai vähän pameja joista oli hieman apua.
Pahimmat kivut ja väristykse meni n.viikossa ohi kahden viikon jälkee tuntuu kuin olisi erimies.
P.S olutkin sai makunsa takaisin

TODELLA TSEMPPIÄ teille joka sen haluatte lopettaa,ei ole helppoa mutta ei todellakaan mahdotonta.

Vointeja:Gerbe
gerbe
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tahvanainen » 2.9.2011 01:59:06

Kyllä nuo pystyy lopettaan. varmaan 1/5 siitä kärsimyksestä, mitä polle-koukussa oleva joutuu käymään läpi, päästäkseem eroon kamasta. Lopeta pikku hiljaa, niin mäkin tein. tyyliin 1 viikko 100 mg tramalia ja sit puolittaa annoksen ja sit alkaa pitämään välipäiviä. Ei ole mahdotonta, koska minäkin siihen pystyin. kyllä siinä joutuu kärsimään, mutta se on itse aiheutettua. loiva lopetus ja ne välipäivät.
tahvanainen
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tipi81 » 5.9.2011 11:15:38

Vuosien kokemuksella: Jos lähtöannos on 6tbl/vrk ni voi lopettaa vaik seinään jos on 1-2 viikkoo lomaa. Mä oon vetäny isommista annoksista kerrasta nollaan ja siit seuraa n. 3-5 päivää kovaa särkyä, ripulia jne. ja sit helpottaa. Mun viestihistoriasta löytyis myös helppoja pudotusohjeita, mut ei niitä sieltä enää kukaan varmaan löydä, ku oon kirjottanu niin paljon. Mut tässä siis entinen kodeiinin HC-käyttäjä, joka hakkas päätään seinään ton lääkkeen kans vuosia ja vierottautu vuosia, ennenkö tajus, et seinäänlopetus on se mun juttu.
Tipi81
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 5.9.2011 16:49:36

No,mulla kans nää samat jutut,..mutta mulla on sellainen pelko,että suurin ongelma vieroituksessa tulee olemaan se,että miten saan pois päästäni sen muistikuvan siitä,miltä se tuntui? Olen ollut tässä välillä jo ilman sellaisiakin aikoja,että fyysiset oireet on menny pois,..sitten vaan on muistanut sen lämpimän olon...miten onnistuit tässä? Vai onko mun vaan kerran ensin melkein kuoltava niihin,tms?
Beware of your thoughts,because they will become your words.
Beware of your words,because they will become your actions.
Beware of your actions,because they will become your habits.
Beware of your habits,because they will form your destiny.
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 5.9.2011 18:33:49

Ei kodeiinista tule hulluja refloja ellei ole pitkä putki takana ja myös kovempia opiaatteja pitkällä linjalla. Ekat kodereflat olivat lähinnä kiusalliset, vaikka 800 mg / vrk. Nyt eka päivä pelkällä 4 tabulla 8-12 sijaan mahdotonta.
Kun vasara naulaa niin linnut laulaa saa, Kun vasara naulaa niin linnut laulaa taas. Pysy hengis vain jos voit, laulu seirenien soi. ja tää menee niille jotka on kuoleet pois.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja codemisu » 5.11.2011 21:13:44

Täällä uusi jäsen tällä saitilla mutta sitäkin kokeneempi panacoodaaja:(
Aloitit käytön jo v 2000 jatkuviin selkäsärkyihin (rakennevikoja) ja sen jälkeen mulla ei ole ollut hetkeä ettei mulla olisi ollut lääkkeitä himassa tai vähintääkin reseptillä. Alussa en sitä edes tajunnu että oon niihin muka koukussa. Söin niitä selvitäkseen työstäni joka olo fyysistä. Siinä samalla tuli kyllä käytettyä muutakin kamaa(laittomia) välillä vähän reippaammin ja välillä taukoillen, mut aina mulla oli panacodeja saatavilla. Vuoden 2009 olenkin sitten syönyt niitä melkein joka pv, ainakin se kaksi mut usein miten se 4kpl ja sit kun selkä oli tosi kipee niin niitä meni 8kpl/pv.

Sain reseptin reumatologilta v.2009 missä oli 300 zipaletta herkkuja kerralla. Työpaikkalekuri uusi sen aina koska tiesi minun sairastavan fibromyalgiaa -eikä kukaan koskaan edes miettinyt sitä määrää, usein tahtomattaan kävin eri lekureilla. Tässä vuosien varrella olen syönyt suuria määriä lääkkeitä kuten tramali 50mg, sirdoja4mg, relapameja, ja sekalaisen seurakunnan muita lääkkeitä. Silloin kun tuli radatettua tuli vedettyä kaikkia mahdollisia nappeja rauhottavista piristäviin.

Triptyl mulla on käytössä koko ajan vuodesta 2005 annostuksella 50mg/ilta.En edes tiedä jeesaako tpityl mitään, mutta uskon että se auttaa ja syön niitä, varmaan se on koukku jo niissäkin :)

Menin selkäkivun jälkeen taas mennä viikolla lekuriin uusimaan satsia - Meillä oli vaihtunut uusi lekuri ja se ei enää sitten uusinut niitä panacodeja eikä sirdoja sekä relapameja kun kerroin miten kauan olen syönyt panacodeja ja monya niitä olen syönyt päivässä. No en uskaltanut kertoa että olen popsinut niitä 11 vuotta päivittäin, no joka tapauksessa hän sanoi että olen koukussa kodeiiniin!Nämä ovat huumelääkkeitä ja olet niihin ihan koukussa se vaahtosi siinä, kyl se aika kauheelta tuntu, kun lekuri sen sanoi. Ja nyt tunnustan sen, olen tiennyt jo kauan, mutta en ole sitä ajatellut, että olisin muka koukussa, mutta siinähän minä olen, henkisesti että fyysisesti.

Hän ohjasi minut fysiatrille, jonka tehtävnä on käydä läpi minun lääkitys,ja kyllähän sen arvaa että koodeja sieltä ei enää tule. Minun parastahan se lääkäri ajatteli ja enemmin pitkään tuo panacoodin alasajo on tehtävä. Tuntuu vaan niin vaikealta juuri nyt. Olen eronut juuri poikaystävästä ja teen paljon töitä, ja kun keski-päivällä kipu alkaa tuntua, se pari tabua auttaa kummasti jaksamaan.

Olen lueskellut että laskemalla annostusta ei tulisi niin pahoja viekkareita. Pisin aika minkä olen ollut popsimatta on varmaan pari viikkoa, ja silloinkin olin lomalla ja join aika paljon viinaa. En osaa edes kuvitella millaset oireet mulla on tulossa. Joskun on pari päivää väliä ja saan päänsäryn ja mieli on maassa ja se olotila yhdistettynä selkäkipuun joka on aina seuranani. Kipuni on kroonista ja se ei lähde varmaan ikinä pois. Tämä lekuri joka kieltäytyi uusimasta panacode+ muita reseptei, määräsi mulle kuitenkin lyricaa 75mg kahdesti päivässä ja arxocia 120mg/kerran vrk- kuurin. Että jos pääsen codeista eroon olenkin sitten koukuttunut lyricaan, että tälläistä tämä meno on- koukusta toiseen. jänskä nähdä mitä tuleman pitää.

Nyt olen ottanut viikon verran 1,5kpl codeja ja lisäksi tuo lyrica/ arxoc/ triptyl
ensi viikolla 1 code vko ja sitten puolitus vkko ja sitten 4osa vko ja sitten itketään:p

kaikkea hyvää muille lääkenarkeille! :) :P
codemisu
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna