Onkin ensimmäinen kirjoitukseni tänne foorumille
Eli eilen määrättiin Strattera 60Mg aamuisin Ad/hd:n hoitoon.
Ensimmäiset lääkkeet kyseiseen sairauden hoitoon, onkohan syynä tällä aloittaminen päihdehistoriassani?
Mulla diagnosoitu
vaikea masennus -aamuisin 300Mg Efexor, illalla mirtzazapiini 30Mg
Vaikea paniikkihäiriö -3Mg x Xanor depot
Tenox 20Mgx1
Historiani on noin 13v kannabiksen käyttöä, joka tällä hetkellä hyvin kontrollissa, muut kokeilu kaikki nuorena,
ei mitään i.v historiaa. Benstoja söin reilun puoleisesti, että meni listalla 240Mg Opamoxia plus sit kadulta ostamani, siis noin joku 400Mg/vrk ja tietenkin tasoittavat savut päälle. Bentsot sain vähennettyä itse, Xanor toiminut parhaiten, enkä lisää niitä halua. Olen näistä kertonut normaalisti kaikista kokeiluistani ja saanut mielestäni asiallisen vastaanoton viime vuosina.
Nykyään en viihdekäytö mitään, paitsi ganjaa
Käynyt samalla ihmisellä jo 2 v terapiassa, sitoutunut apteekkisopimukseen yms..
Ihmettelen vain tota Stratteraa, noradrenaliiniinhän se vaikuttaa. Miksi "masennus" lääkeittä?
Tiedän sen että Concerta auttaisi parhaiten, mutta.....
Elämässä olen kiinni, talo, vaimo, poika, yritys (tosin sairaslomalla jo koko tää vuosi), mutta silti tuntuu että taas kokeillaan yhtä "uutta" lääkettä. Ota pilleri ja tule 1kk päästä kertomaan miten paljon tekee mieli vetää ranteet auki, joita kyseinen lääke paljon(kin) on aiheuttanut.
Se että nää tietenkin lähtee toimimaan jonkin ajan kuluttua, se vituttaa. JOS on lääkkeet joilla vastetta saavutetaan huomattavasti nopeammin niin miksi käyttää sit näitä.
Onko kokemuksia lääkkeestä, mitä mieltä?
Kiitos vain..