Tramal & Sirdalud

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Tramal & Sirdalud

ViestiKirjoittaja Free » 5.6.2007 11:33:40

Onko kokemuksia, parempi erikseen vai yhdessä. Siis viihdekäytössä. :D
Free
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja MB » 5.6.2007 13:52:22

Ota melempia vähän sit kuulastelet olojas, sit tiedät. Koska ne vaikuttavat yksilöllisesti.
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lolleri » 5.6.2007 14:01:05

no enemmän tramalia ja vähemmän sirkkaa. eli joku 2mg ( riippuu tolesta ) sirkkaa ja sitten jonkin tramalannos. varmaan jonkin verran buustaa
Kuva
Mahamoti867@hotmail.com
- Seura ei olis pahitteeksi -
Lolleri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Waakku » 5.6.2007 14:19:18

Noilla kummallakaan e ole mitään tekemistä viihdekäytön kanssa. Käytetään niitä lääkkeitä siihen mihin ne on tarkoitettu. Sirdaludilla tosin saa helposti unta myös sen lihaksia rentouttavan vaikutuksen lisäksi. Tramal auttaa joillakin kipuun joillakin ei.

nimimerkillä molempia päivittäin tarkoitukseen syövä.

Jos haluutte oloja oloja vetäkää huumeita älkää lääkkeitä.
Waakku
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja MB » 5.6.2007 14:44:58

Joistakin lääkkeistä tulee hyvät olot, vaikka ottaa respan mukaan.
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja RyyniPuuro » 5.6.2007 14:51:20

Waakku kirjoitti:Noilla kummallakaan e ole mitään tekemistä viihdekäytön kanssa. Käytetään niitä lääkkeitä siihen mihin ne on tarkoitettu. Sirdaludilla tosin saa helposti unta myös sen lihaksia rentouttavan vaikutuksen lisäksi. Tramal auttaa joillakin kipuun joillakin ei.

No wittu.[poistettu sääntöjen vastainen kommentti - toimitus] PRKL! Kun ei oo, niin sit vedetään lääkkeitä. Capiche! Tramal on mun suosikki, mitä mä edes harvoin saan. Kai mä jotain oopiumia ottaisin, jos joku sitä tulis tarjoilee myyntiin.
MULLA ON NYT VITUNMOINEN PÄIHDEHIMO. PÄÄSTÄ VAIN PAKOON TÄTÄ PASKAA MAAILMAA JA EI TARVITSE KOHDATA ITSEÄÄN JA ALKAA ITKEMÄÄN. :(
RyyniPuuro
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nahka » 5.6.2007 19:29:37

RyyniPuuro kirjoitti:
Waakku kirjoitti:Noilla kummallakaan e ole mitään tekemistä viihdekäytön kanssa. Käytetään niitä lääkkeitä siihen mihin ne on tarkoitettu. Sirdaludilla tosin saa helposti unta myös sen lihaksia rentouttavan vaikutuksen lisäksi. Tramal auttaa joillakin kipuun joillakin ei.

No wittu.[poistettu sääntöjen vastainen kommentti - toimitus] PRKL! Kun ei oo, niin sit vedetään lääkkeitä. Capiche! Tramal on mun suosikki, mitä mä edes harvoin saan. Kai mä jotain oopiumia ottaisin, jos joku sitä tulis tarjoilee myyntiin.
MULLA ON NYT VITUNMOINEN PÄIHDEHIMO. PÄÄSTÄ VAIN PAKOON TÄTÄ PASKAA MAAILMAA JA EI TARVITSE KOHDATA ITSEÄÄN JA ALKAA ITKEMÄÄN. :(

Kuulostaa tutulta mut ei muutaku kohtaamaan itsensä ja oppimaan itsensä ja sitte sen verta ku haluaa oppia ja tietää tai uskotella itselleen ympäristöstä.

Lääkkeet on ihan hyvin huumausaineita mun mielestä. Ite ensin tramalit ja sitten jos haluaisin fyysisemmän notkun niin ottaisin sirkkaa päälle. Ehkä kerran voisin kokeilla tuskin olis mitään ihmeellistä. Eikä mitään "boostaamista" vaan
tramadololo+sirdaludolo=olo yhteensä - eikä mikään toisiaan muovaava olo... toi oli mun päätelmä mä en tiedä totuutta.
Kuva
Nahka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Steve » 7.6.2007 12:33:20

En itse vittisisi edes lähteä ajattelemaan tota komboo. Mulla ei sirdalud toimi muuten kun relaxoivasti joten en ala sen enempää pohtimaan objektiivista mahdollisuutta.
Steve

ViestiKirjoittaja dread » 7.6.2007 17:42:09

tramal ja sirdalud toimii yhdessä. sirdaludista saa kivat nuokut oikealla annostuksella, mutta jos vetää pelkkää sirkkaa tulee myös huono olo, joten sirkka tarvii mukaan jonkun kaverin joka neutralisoi pahan olon. tramal voisi toimia sirkan kaverina, itse olen kokeillut komboja mm. subutex+s, dormicum+s, subutex&dormicum+s...
Eli opioideja ja/tai bentsoja sekaan niin sirkoista saa jotain iloa irti. muuten ne on viihdekäytössä täysin hyödyttömiä.
-dread-
dread
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Free » 8.6.2007 12:53:42

Eipä nyt ollut ihan sitä mitä odotin. Pysytellään tramalissa.
Ostin vuosi sitten espanjan reisullta paikallisesta apteekista ilman reseptiä tramalia, mukana mulla oli suomesta ostettu lääkepakkaus. Hispaanien setti sisälti 80 kapselia hintaan 10 €.... harmi vaan kun ei tullut otettua kun yksi pakkaus mukaan. Kohta on mentävä lekuriin uudelleen,alkaa olla varastot lopussa. Tulee hiukan liian kalliiksi hakea noinkin kaukaa. Onks tietoo saako esim virosta apteekista samalla tavalla tai jostain lähempää kuin espanjasta??
Free
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Steve » 8.6.2007 16:38:07

Free kirjoitti:Eipä nyt ollut ihan sitä mitä odotin. Pysytellään tramalissa.
Ostin vuosi sitten espanjan reisullta paikallisesta apteekista ilman reseptiä tramalia, mukana mulla oli suomesta ostettu lääkepakkaus. Hispaanien setti sisälti 80 kapselia hintaan 10 €.... harmi vaan kun ei tullut otettua kun yksi pakkaus mukaan. Kohta on mentävä lekuriin uudelleen,alkaa olla varastot lopussa. Tulee hiukan liian kalliiksi hakea noinkin kaukaa. Onks tietoo saako esim virosta apteekista samalla tavalla tai jostain lähempää kuin espanjasta??

Esim. Tallinnassa jokaisessa apteekissa on 90 -luvun lopulla kielletty Burana 600mg osto ilman reseptiä. Sen takia kun suomalais turistit kävi niin tiuhaan niitä ostelemassa. Samassa mallissa on muutenkin reseptilääkkeiden kanssa kuin suomessa. Mutta kun lähdetään tallinnasta ~100km sivummalle (jolloin asutuskin alkaa muistuttamaan venäjän aikaista) saattaa hyvinkin irrota muutakin kuin buranaa tiskin alta pienellä lisämaksulla.

Kuulemma lääkärit kirjoittelevat hövelisti kolmiolääkkeitä virossa mutta tiedä häntä koska ei ole siitä kokemusta.
Steve

ViestiKirjoittaja miltsu » 8.6.2007 22:57:29

musta molemmat on aika kauheita. en kyl menis vetää kimpassa noita. sirdalud varsinki on kammo.
kun on valittava kahden pahan välillä,
valitsen aina sen jota en ole vielä kokeillut
-mae west-
miltsu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Talisman » 9.6.2007 00:34:34

Jos enemmän kuin yhtä pakettia ajattelit,
niin enpä lähtisi kokeilemaan,, tullissa kun eivät välttämättä tykkää..
Talisman
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja stufff » 9.6.2007 02:22:08

Minen kyl ymmärrä sirdaludin "viihde"käyttöö, kylhä siit putoo hihaa heittäes hetkeks sellasee metkaa kuumaan "notkuun" muttei se mitenkää hirveen kivaa oo ja sit nukahtaa, ja noi tramalithan ei mul suostu toimii, harmi sinänsä ku niitä ois tossa viereises huoneeski.
Kuva
snuff_star at luukkupistecom
plinkki.foorumit.fi
stufff
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Dr.X » 10.6.2007 15:43:47

Steve kirjoitti:En itse vittisisi edes lähteä ajattelemaan tota komboo. Mulla ei sirdalud toimi muuten kun relaxoivasti joten en ala sen enempää pohtimaan objektiivista mahdollisuutta.

Mulle lekuri määräs 3*100mg tramal retrad ja 3*4mg sirdalud...

Eihän niistä kummosia oloja irronnu jos ei ottanu enempi tramalia :P

Ja muistakaa toki sirdaludien nasaalinen käyttö, jos tarvii tippuu yms...l
Dr.X
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna