telaketjut

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

telaketjut

ViestiKirjoittaja Riina2 » 3.8.2006 23:35:50

kertokaas ny viisaammat et mitä noi telarit nyt sit oikeelta nimeltään on?

ja montaako kymppistä pamia vastaa yks opamox 50mg?

katuhinta oxynorm 5mg? (morfiini,mm syöpäkipuihin)
Riina2
Vahvasti panostava jäsen

Re: telaketjut

ViestiKirjoittaja resukka » 3.8.2006 23:37:51

Piriina kirjoitti:kertokaas ny viisaammat et mitä noi telarit nyt sit oikeelta nimeltään on?

Xanor 2mg (alprosalaami)
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Riina2 » 3.8.2006 23:40:55

eikä,tosiko? :oops:
mut eihän xanorit ny niin kauhen vahvoja oo...? jengi hehkuttaa ihan kybäl niistä.

katuhinta kpl?
Riina2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 3.8.2006 23:46:00

Piriina kirjoitti:eikä,tosiko? :oops:
mut eihän xanorit ny niin kauhen vahvoja oo...? jengi hehkuttaa ihan kybäl niistä.

katuhinta kpl?

On ne vahvoja. katuhinta 1-2€ kpl yksi telaketju vastaa noin 20 mgdiapamia
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Riina2 » 3.8.2006 23:53:57

kiitos vastauksestasi :)

josko vielä joku vastais näihin pariin muuhun kysymykseen...

oottelen!
Riina2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 4.8.2006 00:42:24

Piriina kirjoitti:eikä,tosiko? :oops:

Vahvojahan ne ovat ihan oikeasti mutta en itsekään oikein sisäistä tuota hehkutusta, IMO Xanorit aika tylsiä, sellainen oksatespaamin hyperboostattu versio joka lähinnä apatisoi ja väsyttää. Vaan, aivokemiat tietenkin niin yksilöllisiä ettei ihmekään että erilaisia mielipiteitä esiintyy verhoutuneena ainoastaan pinkkiin höyhenpuuhkaan ja glitterstringeihin. (Eiku.)
"Mä oon Leviathan! Mä syön saaria!"
nölliäinen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nahka » 4.8.2006 01:32:37

Eise alpratsolaami kovin vahva aine muulla tapaa ole kuin ahdistusta poistavana ja mieto euforia siitä tulee. Ja letkistää jonkin verran, mutta ei kovin paljoa.

Joskus taas toimivat ei toivotulla tavalla -> väsymys + humala. Ei ole mun makuun nuo vaikutukset.
Kuva
Nahka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja juukeli » 4.8.2006 05:50:29

Se mutteri on kyllä vähän eri juttu. Siis depotti xanor. Jos kuumottaa kovasti niin semmosella mä ainaskin pärjään koko päivän. Ja on ihan jees olo eikä kovin sekasin edes. Mitä nyt pientä tuijottelu jumitusta.

Ja telaketjusta taas menee aika nuokkuihin. Mikä ei välttämättä sovi ihan kaikkiin tilanteisiin:) Nii ja viinanhimo mulla ainakin lakkaa noilla molemmilla. Rivoista tosin pidän vielä enemmän. Vaikuttaakohan ne nopeemmin.. en tiiä. Mut niiden jälkeen eituu edes mieleen vitutus tai viina.
juukeli
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja juukeli » 4.8.2006 06:05:12

Taitaa olla vähän maailmanlopun meininkiä tää mun bentso kokeilut.
Mutta siitä oon varma että mä noita rupeen käyttää kohtuudella.
Että vois vaan toimia ja olla sosiaalinen kun mä oon semmonen jörö muuten. Alkoholismin haittoja kai. Mutta kyllä mä ihan vapaaehtoisesti valitsen bentsokoukun jos vaihtoehtona on ainainen vitutus ja ssosiaalisten tilanteiden kammo. Ja sitte kun saa asiat kondikseen niin ne voi sitte lopettaa. Helkkari kun lekurit ei vaan määrää mulle mitään rauhottavia. Saatanan kusipäät. Pitäiskö mun yrittää itsaria että ne tajuu että ahdistaa ihan saatanasti välillä?
juukeli
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 16.9.2006 13:03:08

onko kenelläkään muulla xantuista tullut finnejä??? :oops:

ei muuten mutta kun itselläni on aina ollut silee iho ja ku jos syön vaikka viikon joka päivä 2mg niin sit "kukkii" naama 2 kuukaut :o
nezumi

ViestiKirjoittaja MB » 16.9.2006 13:16:42

nezumi kirjoitti:onko kenelläkään muulla xantuista tullut finnejä??? :oops:

ei muuten mutta kun itselläni on aina ollut silee iho ja ku jos syön vaikka viikon joka päivä 2mg niin sit "kukkii" naama 2 kuukaut :o

finnit tulee varmaan siitä syystä et joillekkin tulee ihottumaa, mut en ole kuullut et finnejä tulee.

xanor on koukuttavin bentso ja tolet nousee nopeesti sit kun tolet on noussu niin ei xanorista saa oloja pahemmin, eikä huomaa vaikutusta.
varoitus.
älkää hakkiko xanor koukua :!:
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 16.9.2006 13:31:13

joo kyl mä tiedän xanttujen koukutuksen.. paniikkioireisiin niitä mulle on myönnetty mutta joskus kun elämä menee päin vittua niin on tullut otettua niitä muutama päivä enemmän ku pitäis.... ja mulla alkaa aina kukkii niistä naama.. jos otan vaan joskus ja joulun niin silloin ei tuu mitään mutta viikonkin otan enemmän ( enemmän kuin se 2mg mutta sekin riittää) niin naama alkaa heti kukkii ja on pakko olla syömättä niitä ja menee se pari kk. ja naama palautuu ennalleen..

en ole itsekään koskaan kuullut että aiheuttaisi finnejä mutta mulla ei ole koskaan ollut finnejä juuri yhtään ja vain tuosta lääkkeestä saanut niitä.. se sinänsä vituttaa koska lääke on hyvä kun sitä oikein käyttää..

itsekin joskus pienen koukun niihin sain kun otin vähän "putkena niitä eron jälkeen" että paha olo olis pois... olin kyllä aika kipee kun sitten yritin lopettaa niitä mutta onneksi se oli vielä helppoa.

tuohan lääke koukuttaa ihan muutamassa viikossa... lääkärikin kun sen kirjoitti niin totesi mulle että toivottavasti ei tavata katkolla xanorin vuoksi....
nezumi

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 16.9.2006 13:37:26

Varmaankin aika harvinainen sivuvaikutus tuo finnien ilmaantuminen. Voisiko johtua siitä että elämäntapasi jotenkin muuten muuttuvat xanor-kuurin aikana. Itselläni ainakin xanorista tulee huomattavat mässyt ja epäterveellisestä ruoasta tulee sitten finnejäkin. Ja bentsonotkuileva varmaan viettää enemmän aikaa sisätiloissa istuen, jolloin iho taas kärsii.

Ja xanorithan syödään yleensä stressiin, joka on suorassa yhteydessä sekin ihon kukkimiseen.
Kuva Money, marriage and prostitution - Fatherhood and mental illness (FEAR, COWARDICE, TIMIDITY, HUMILITY, INSECURITY, PASSIVITY)
Rauli Herttua
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 16.9.2006 13:59:18

paha sanoa kun mulla on jatkuva kuuri pamia.. 3kertaa päiväs ja sit ku on ollut joitai tommosta niin xantuista tullut aina ne finnit.. ja yleensä sillo otan niitä aika paljon :oops: siis xanttuja ja lähden liikkeel.. mulla on aika kova toleranssi niihin kyllä.. pari kertaa ottanut todella isoja määriä... (kun aikanaan erosin)

olis kyl tosi kiva tietää mistä johtuu.. en oo huomannu että xantut tekist muuta.. yleensä multa jää syöminen ja kaikki ku otan niitä :o siis vähän enemmän..

jos otan ihan vain tarpeeseen niin silloin ei tule mitään kun tarpeeseen tarvitsen vain harvoin.. onneksi.

ja harvoin noita vitutus putkiakin tulee, mutta ku tarpeeks tulee paskaa niskaa eikä muutakaa oo nii sit sitä tulee niitä popsittuu että jaksais taas päivän eteenpäin.. ja se on tosiaa joku viikko jos otan pari kolmekin päiväs niin heti huomaa että alkaa tulee finnei..

outoo... :roll:
nezumi

ViestiKirjoittaja MB » 16.9.2006 14:12:18

nezumi kirjoitti:paha sanoa kun mulla on jatkuva kuuri pamia.. 3kertaa päiväs ja sit ku on ollut joitai tommosta niin xantuista tullut aina ne finnit.. ja yleensä sillo otan niitä aika paljon :oops: siis xanttuja ja lähden liikkeel.. mulla on aika kova toleranssi niihin kyllä.. pari kertaa ottanut todella isoja määriä... (kun aikanaan erosin)

olis kyl tosi kiva tietää mistä johtuu.. en oo huomannu että xantut tekist muuta.. yleensä multa jää syöminen ja kaikki ku otan niitä :o siis vähän enemmän..

jos otan ihan vain tarpeeseen niin silloin ei tule mitään kun tarpeeseen tarvitsen vain harvoin.. onneksi.

ja harvoin noita vitutus putkiakin tulee, mutta ku tarpeeks tulee paskaa niskaa eikä muutakaa oo nii sit sitä tulee niitä popsittuu että jaksais taas päivän eteenpäin.. ja se on tosiaa joku viikko jos otan pari kolmekin päiväs niin heti huomaa että alkaa tulee finnei..

outoo... :roll:

jos sä olet allerginen Alpratsolaami tai jotain.
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna