klonatsepaami

Saunassa sana on vapaa kaikkeen päihteiden käyttöön liittyen. Lue kuitenkin Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

klonatsepaami

ViestiKirjoittaja mooosehair » 2.12.2005 21:25:02

Miten ihmeessä tämä yksi kaveri lähti tripille 2x 2mg rivatrilia. Juttelee olemattomien tyyppien kanssa äänettömästi.(sic)...
:shock:
paska asenne kunniaan...
mooosehair
Vahvasti panostava jäsen

Re: klonatsepaami

ViestiKirjoittaja hulivili » 2.12.2005 21:26:27

mooosehair kirjoitti:Miten ihmeessä tämä yksi kaveri lähti tripille 2x 2mg rivatrilia. Juttelee olemattomien tyyppien kanssa äänettömästi.(sic)...

Kuulostaa kyllä enemmän Stilkkareiden vaikutuksilta.
Lähti kuin räikkönen varikolta.
hulivili
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mooosehair » 2.12.2005 21:40:03

joo,tiedän, mutta kun toi jätkä on juonu alkoholia ja ottanu ne 2mg x2 rivatrilit...ei ymmärrä...

paska asenne kunniaan...
mooosehair
Vahvasti panostava jäsen

Re: klonatsepaami

ViestiKirjoittaja erakko » 2.12.2005 21:41:15

Klonatsepaami on kyllä melko ovelaa tavaraa. Itse olen pahimmillani ottanut sitä 20 mg ja muutti kyllä aika paljon persoonaa. Mistään "tripistä" ei voi puhua, enkä missään vaiheessa alkanut kuvittelemaan ympärilleni ihmisiä tai vastaavaa, ymmärsin kyllä olevani hetkessä. Mitään tällaista ei siis käynyt:
mooosehair kirjoitti:Juttelee olemattomien tyyppien kanssa äänettömästi.(sic)... :shock:

... mutta toiset on herkempiä ja eri aineiden vaikutukset voivat hyvinkin radikaalisti erota eri ihmisillä. Tuollainen taitaa vaan olla sieltä harvinaisemmasta päästä.

Edit: Jaa, siinä oli alkoholiakin vielä. Noh, alkoholihan voimistaa bentsodiatsepiinien vaikutusta, joten ei kait tuo niin kummallista sitten olekaan. :roll:
erakko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Alakerran herra » 2.12.2005 22:28:12

"Juttelee olemattomien tyyppien kanssa äänettömästi"

Mistä tiedät?
Mitä teen tänään, sitä olen huomenna.
Alakerran herra
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Whatever » 2.12.2005 22:49:07

Kyllä klonatsepaami voi aiheuttaa aika mielenkiintoisia juttuja jos on reilusti alkoholia nauttinut alle. Ei niistä itse mitään jälkeenpäin muista, mutta olen minäkin kuulemma kultakalojen kanssa jutellut jne about 40mg klonatsepaamia + liikaa alkoholia nauttineena =P
There are no differences but differences of degree between different degrees of difference and no difference.
Whatever
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mooosehair » 3.12.2005 01:28:15

Alakerran herra kirjoitti:"Juttelee olemattomien tyyppien kanssa äänettömästi"

Mistä tiedät?

tjaa,no kokoajan kyseli multa että onko täällä muita ihmisiä jne...ihan pihalla muutenkin,ehkä jonku 2dl viinaa juonu..
paska asenne kunniaan...
mooosehair
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Black Dot » 3.12.2005 01:50:38

jos se on vaan se viina? itsellä on ruvennut tässä nykyään tulemaan aika sairasta juttua kun juon. yksi kerta rupesin hirveessä kännissä täysin vainoharhaiseksi ja olin ihan paniikissa. sain jostain päähäni että kaikki ihmiset täällä baarissa on todella pahoja tyyppejä ja ne juonittelee. pelotti aivan helvetisti. jotain muuta jälkeenpäin todella tyhmän oloista juttua tuli myös, mutta enpä siitä viitsi enempää kertoa. siitä noin viikko eteenpäin, join taas ja olin täysin maaninen ja sekava. juttua tuli koko ajan hirveellä syötöllä eikä se ollut kovinkaan järkevää. olin ylipirteä ja sekoilin kaikennäköistä. jengi kyseli et mitä oot oikein ottanut.

välillä näen kännissä myös pieniä halluja sillai "sivusilmällä". viikko sitten kun dokasin mulle tuli noin kuuden tunnin _täydellinen_ blackoutti ja seuraavana päivänä hirveet morkkikset kun kaikki rahat mennyt yms. on se kumma juttu kyllä. ennen ei tullut juuri mitään sekoilua ja tajusi hyvinkin mitä teki ja puhui. eikä tämä liity suoranaisesti siihen määrään mitä juo.

nyt aattelin kyl olla dokaamatta jonkun aikaa. alkoholi on mulla nykyään niin arvaamatonta tavaraa että huh.
Black Dot
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Madmike » 3.12.2005 08:55:33

Black Dot kirjoitti:jos se on vaan se viina? itsellä on ruvennut tässä nykyään tulemaan aika sairasta juttua kun juon. yksi kerta rupesin hirveessä kännissä täysin vainoharhaiseksi ja olin ihan paniikissa. sain jostain päähäni että kaikki ihmiset täällä baarissa on todella pahoja tyyppejä ja ne juonittelee. pelotti aivan helvetisti. jotain muuta jälkeenpäin todella tyhmän oloista juttua tuli myös, mutta enpä siitä viitsi enempää kertoa. siitä noin viikko eteenpäin, join taas ja olin täysin maaninen ja sekava. juttua tuli koko ajan hirveellä syötöllä eikä se ollut kovinkaan järkevää. olin ylipirteä ja sekoilin kaikennäköistä. jengi kyseli et mitä oot oikein ottanut.

välillä näen kännissä myös pieniä halluja sillai "sivusilmällä". viikko sitten kun dokasin mulle tuli noin kuuden tunnin _täydellinen_ blackoutti ja seuraavana päivänä hirveet morkkikset kun kaikki rahat mennyt yms. on se kumma juttu kyllä. ennen ei tullut juuri mitään sekoilua ja tajusi hyvinkin mitä teki ja puhui. eikä tämä liity suoranaisesti siihen määrään mitä juo.

nyt aattelin kyl olla dokaamatta jonkun aikaa. alkoholi on mulla nykyään niin arvaamatonta tavaraa että huh.

mullakin on joku tollanen juttu, ei jotenkin pää enää kestä viinaa, vaan siitä menee ihan vitun sekaisin.
Madmike
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mooosehair » 3.12.2005 09:13:49

Black Dot kirjoitti:jos se on vaan se viina?

Nii-in,paitsi että tällä jässikällä on kyllä kokemusta dokaamisesta ja muutenkin bentsojen rouhimisesta....[ja niiden yhteiskäytöstä]
paska asenne kunniaan...
mooosehair
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja MB » 3.12.2005 16:00:19

viinaa kun on ottanut kunnolla
mulla on monesti paljon kavereita joiden kanssa juttelen ja
näen ne selvästi.
seuraavana päivänä en millää meinaa uskoa kun muija sanoo et
olen yksin höpöttänyt illan.
kerran olin tarjonnut kahvit olemattomille kavereille :shock:
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Madmike » 3.12.2005 16:13:12

MB kirjoitti:viinaa kun on ottanut kunnolla
näen ne selvästi.

takaumia baari-illoista?

kun on tarpeeksi kauan päätään silittänyt kuningasalkoholilla, tulee siitä esille se psykedeelinen puoli. tätä ei happopäät tiedäkään, vaatii vuosien harjoittelun, tuolla myrkyllä.
Madmike
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja erakko » 3.12.2005 16:21:02

Spacehead kirjoitti:kun on tarpeeksi kauan päätään silittänyt kuningasalkoholilla, tulee siitä esille se psykedeelinen puoli.

Shh... pidä pienempää ääntä! Kohta kieltävät kuningasalkoholin, kun se onkin VAARALLINEN PSYKEDEELINEN HUUME! :shock:
erakko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja MB » 3.12.2005 16:24:29

Spacehead kirjoitti:
näen ne selvästi.

takaumia baari-illoista?

kun on tarpeeksi kauan päätään silittänyt kuningasalkoholilla, tulee siitä esille se psykedeelinen puoli. tätä ei happopäät tiedäkään, vaatii vuosien harjoittelun, tuolla myrkyllä.

se vaatii muutaman vuoden harjoittelun ja kunnon juonti putkia.
en suosittele :!:
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja robe » 3.12.2005 16:28:07

MB kirjoitti:
Spacehead kirjoitti:
näen ne selvästi.

takaumia baari-illoista?

se vaatii muutaman vuoden harjoittelun ja kunnon juonti putkia.
en suosittele :!:

Nii, tiiä vaikka alkas olla juoppohulluuden esioireita, tms? :S
robe
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna