Erosta sen verran, että sitä on yritetty eli sillä on uhkailtu.En jaksa sitäkään välitilaa, erilläänkin asuttiin.Olen päättänyt , että ero tulee , kun olen niin pörhistynyt elämään, että sen päätöksen myös pidän.Se aika ei ole nyt, mutta pahoin pelkään, että se aika tulee...Omat itsetunto -ja yksinjäämispelko- ongelmat pitävät minut aika tiukasti tässä liitossa kiinni.Haaveilen olevani (ja joskus jopa uskon itse niin ) vahva ja itsenäinen nainen vaikka tosiasiassa olen miesten hyväksymistä kalasteleva rakkaudenkerjäläinen.Vaikka tiedän etten ole nainen jonka takia kaupunkeja vallataan, toivoisin olevani sellainen ja petyn katkerasti pienessä mustassa sudämessäni , kun kukaan ei lankea pauloihini
Olen hyvin loukaantunut JH:lle, lähti lauantaina ryyppäämään ja on sillä reissulla edelleen, ei sitten voinut olla äitienpäivänä kotona.Emme ole ollet sunnuntai aamun jälkeen missään yhteydessä, enkä haluakkaan.Tämän JH:n kanssa minulla ei ole mitään tekemistä
Minulla todettiin kaiken tämän päälle vakava-asteinen masennus.Mikä ei liene mikään ihme tässä pyörityksessä.Ymmärsin myös ongelmani ytimen : minä en sure, olen koteloinut kaikki negatiiviset tunteet jonnekin sydämen taakse ja ne pitäisi saada pintaan, että pääsen tässä eteenpäin.Minun pitäisi itkeä; kohtuuttomasti ja pitkään ja niin kuin laulussa sanotaan " kipu lähtee huutamalla alastomana lattialla "